Gå til innhold

Det å stå på beina...


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha hørt at disse små håpefulle ikke skal stå på bena før de kan stå... Æh... Men hvordan skal de lære å stå dersom de ikke får stå før de kan det?! :o)

 

Karsten sitter mye på fanget, og han har nå begynt å sparke fra for å komme opp for å stå. Så lenge det er han selv som "reiser seg" og jeg lar ham sette seg ned med en gang han selv vil, kan det vel ikke være galt å la ham stå??

 

Sikkert litt teit spurt, men dere skjønner vel hva jeg mener?! Man hører hele tiden så mye om hva man skal og ikke skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på helsestasjonen i dag, spurte om akkurat det der siden Sofie gjerne vil stå på fanget slik at hun ser meg rett i ansiktet. Det var helt i orden nå, fordi de skulle trene på spensten sa hun. De skal få lov å hoppe opp og ned i fanget og stå så lenge vi støtter de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøstern vår sa at når de står skal vi holde rundt livet og ikke under armene. Holder vi rundt livet kan de lettere sette seg ned når de er slitne. Maja vil helst stå eller sitte i fanget - når jeg tenker meg om har hun aldri vært en tradisjonell 'ligge-i-armkroken-baby' :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd SKAL stå! Sitte i fanget til mamma er kjeeedelig ;) Spurte HS og hun sa det var helt greit, så lenge det var på hans "initiativ" og ikke fordi vi på død og liv skulle øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...