Gå til innhold

Hjelp! Kraftige, stikkende smerter i underlivet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om noen dytter en kniv langt inn i skjeden....

Kommer og går, og den lille er meget aktiv.

Noen som har hatt dette? Hva kan det være?

Er 36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg er og 36 uker på vei, men har ikke hatt stikkende smerter. bare sterke mens smerter....

kan kanskje tenke meg at babyen er på vei ned i bekkenet?!?

ring JM viss det blir for ille!

Skrevet

hodet som fester seg kanskje...

Skrevet

Det kjennes ikke ut som menssmerter... mer som om smertene kommer utenfra skjeden, ikke innenfra livmoren. Pulserer og stikker kraftig.. Skal til JM i morgen, men kommer nok til å ringe føden dersom dette fortsetter hele natta. Veldig vondt, faktisk.

Hadde det bare vært den lille som festet hodet :), det hadde vært gode nyheter. Sist lå den i sete.

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Er 36 uker i morra... Driiiit vondt. Har forklart det for folk at det er akkurat som om ho skraper meg innvendig med kjempe lange negler... Det er forferdelig... Vil ha ho ut NÅ...

Skrevet

Driiit vondt er ordet! Og så helt der nede da! En kan jo ikke dytte eller massere bort smertene heller!!! Ikke så lett å få hjelp til å lindre smertene heller.."Hei, kunne du tenke deg å stikke noe opp nedi der og dytte litt på ungen, vær så snill?"

Uff.

Kom ut på vanlig måte, ikke hakk deg ut!

Skrevet

Hehe.. Hakk deg ut.. Så bra!!!!! Det ødelegger sexlysta og.. Eller ikke lysta.. men sexen hehe..

Skrevet

Lyst? Sex?? Eh...hva er det nå igjen?.... Det er vel sånn ca 34 uker siden sist, he he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...