ett til! Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 MÅ slimproppen gå før vannet?og merker man bestandig at slimproppen går?om den er blank og liten som en drue(som noen beskrev den som)kan den ikke da bare plumpe rett i do om du tisser,slik at du ikke merker det? og betyr det at n`ar slimproppen går,så går snart vannet også? mange spørsmål gitt!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan ikke svare på alt du spør om her,, men jeg ble igangsatt sist.. Og da gikk vannet først,(3.5time før babyen kom) og så mener jeg at slimproppen gikk kun 3 kvarter før jenta var ute.. Da slimproppen hadde gått kom pressriene og jeg hadde 8cm åpning..
Mellus Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Slimproppen min var gammelrosa/brun. Stor klump. Merket det ikke. Men riene hadde begynt før den gikk, så hver gang jeg var på do, måtte jeg bare se på papiret. Sikkert ekkelt for noen, men sånn er jeg. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg ikke ant at den hadde gått.. Vannet mitt gikk akkurat 12 timer etterpå. Har hørt at slimproppen kan gå opptil 3 uker før det hele starter. Men om det er sant? Aner ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå