*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 fra det ble sendt søknad før dere fikk/får time??? regner med det er lang ventetid etter det jeg har hørt... vi har nettopp søkt på st.olav.
elly belly Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Skal vi se... Jeg ringte fastlegen min i august 2005 og ba om henvisning til fertilitetsklinikken. I mars/april var vi inne på parsamtale (og hadde da alt av papirarbeid i orden) og i mai var jeg gravid! Så det går veldig fort når man først får foten innenfor døren...
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 hvordan fåregår det egentlig da??hehe! lurer på alt og ingenting i grunn jeg... så mange sp.mål og tanker.... må en ta mange prøver før en evt kan komme i gang med opplegget når en først har fått time på sykehuset???
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Hei mysill Denne vente tiden kan ta knekken på den tapreste,det er sant.. Vi ble henvist til st.olav i mai i fjor,og forventer å komme i gang i løpet av de nærmeste månedene nå...Tålmodighet,er oppskrytt det er sikkert.Har akkurat fått blodprøveskjema for hiv/hepatitt og rubella i posten,og prøvene er nå tatt..Så nå er det vist ikke flere prøver før vi er i gang..
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 går det an å få tatt noen av disse prøvene før en kommer til st.olav da??? sånn at alt er klart...eller er det kanskje ikke noe vits??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå