Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du spå meg?

liker dette med spåing, spennende som fy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også:) har blitt spådd at jeg får før tiden og at det er en gutt av ei, blir spennende å se om det stemmer:)

Skrevet

Jeg og vil gjerne bli spådd. Er vel mest spent på når det blir fødsel jeg da, for på ul sa de at det var en jente:p

Skrevet

åååå dette viljeg oxo....

Skrevet

Ja, jeg kan spå deg... kan jeg få fødselsdato? Jeg er litt sliten om dagen så det blir ikke noe utfyllene greier... men hva lurer du på?

Skrevet

uff, er slem og skriver på tråden din jeg..:/

men er så nysgjerrig:)

fødselsdatoen min er iallefall 22.12.86.. og termin er 21. januar:) lurer på hva jeg får jeg.. og når...:)

Skrevet

=)

min f.dato er 01.08.77

har termin 01.02.07

lurer på når jeg kan vente babisen min og litt rundt dette????????

tusen takk for at du tar deg tid!

Skrevet

Jeg tror du går litt over termin jeg... ikke så mye.. men noen dager.. Tror det blir en helt grei fødsel, men at den drøyer litt..

Skrevet

Hvem svarte du til nå?

Skrevet

Det blir en januar baby... det tror jeg... 28 januar var det første som kom opp, men det behøver ikke å stemme...

Skrevet

Philipa.. jeg tror du går noen dager over..:)

Skrevet

åååhhhh....

kjedelig, håper den kommer en til to uker før. men så lenge alt går bra å at babyen har det fint så er det det beste.

kan du se om fødselen går bra? gruer meg veldig...

Skrevet

Heia, kan du spå mæ å? Fødselsdato 11.10.85, har termin 31.mars, jente eller gutt? Kjæm babyen før eller etter termin, eventuelt når? Tusn takk! =)

Skrevet

Hei cec26 Eg gruer meg til fødselen og lurer på hvordan den går. Så lurer eg på når dette skjer. Håper du svarer. svigermor sier barnet kommer med en dato som har 3 i seg. eg er født 100880

Skrevet

Kan du spå meg også? Har fått to ulike terminer (4.feb og 8.feb), og noe usikkert på kjønn. Så er litt spent :) Og har vært masse bekymret for om barnet er frisk..og om fødselen går fint.

Fødselsdato 23.11.78.

Skrevet

oj kan jeg kaste meg på lasset også? Har aldri blitt spådd før jeg, bare hvis du orker å har tid da, leste at du var litt sliten og her kommer alle vi å lesser deg ned med spørsmål. Unnskyld. Men jeg prøver alikevel jeg, så ser jeg jo om du orker eller ikke:)

Født:21.06.84 og lurer bare på om det blir jente eller gutt? Og om jeg kommer til å gå langt over tida?

Er sååå lei av å vente, har termin til tirsdagen, dem sier jo at man ikke skal henge seg for mye opp i den, men.... det er i hvertfall et utgangspunkt for meg:) Heng on to liksom...

Håper på svar:)

Skrevet

Klarer ikke å dy meg, må bare prøve jeg også. Du har spådd meg en gang før at jeg var gravid og at det ble ei jente. Vel, jeg var jo gravid og jm sier det er ei jente, så full klaff der:)

Er så spent på om jeg får oppleve å føde normalt denne gangen (ks sist) og om alt var bra. Tror også jeg føder før termin, hva tror du om det?

Full forståelse for om du ikke orker dette nå:)

født 13.06.73

Skrevet

ja, og om alt går bra skulle det selvfølgelig stå..

Skrevet

Dotti_venter_Dott_31.03.07

Tror du føder litt før temin, føler du er hjemme til påske.

Skrevet

athea

Hei:) Du går nok litt over termin... Men du føder i januar... sånn jeg føler det da...

Tror fødselen går bra jeg... kan ta litt tid og du blir veldig sliten, men alt går bra...Lykke til:) ikke lenge igjen...

Skrevet

Tusen takk for svar. nei det er ikke lenge igjen....

Skrevet

Måtte dere begynne å spå nå da , nå ble jeg så nysgjerrig:)

Du har spådd meg før cec26 , mente at jeg kom til å få en gutt.

Har vært på 2 ultralyder , og her er det tissemann, så du hadde rett.

Artig :)

Hadde vært spennende om du kunne se sånn ca når babyen kommer og om hvordan fødselen blir denne gangen.

Hadde en grei fødsel sist , men lang...

Er født 9 desember 1983.

Min mens termin er 16 februar og ul termin er 14 februar.

Kjempe fint om du orker å svare.

Skrevet

Slenger meg på jeg også kan du se om fødselen går bra og når den skjer og om babyen har det bra? har termin 23.01.07 og fødselsdatoen min er 09.08.87

vis du orker da sjønner godt vis du er for sliten:)

Skrevet

LillianS

Hei hei:)

Du får en rask fødsel... føler jeg... det går mye raskere enn sist.. og du kommer nesten ikke til å revne noe,...

Lurer på om dufår litt før jeg... noen dager... eller så er det tett oppunder termin...

Skrevet

Hei.

Har du lyst å spå meg o? 16.11-84 er datoen min. Og terminen er 26 februar-07. Hvordan blir fødselen min osv? Er første gang dette.

Takker for svar hvis du kan. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...