Gå til innhold

Sykhushotell??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født før, eller noen som vet om en må ha med klær til babyen for hele oppholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Tror du må ha klær selv når du bor på hotellet, men er ikke helt sikkert. Vet bare at du ikke får hjelp hvis barnet er veldig urolig, hvis du ligger på barsel får du mere hjelp. anbefales for 1 gangs..og hvis ting går bra , kan du spørre om det er rom på hotellet..

Skrevet

I stavanger får du den hjelpa du trenger... Jeg snakka med jordmor om dette.. For nå kommer man automatisk inn på hotellet dersom man ikke har tatt keisersnitt.. Og de stiller opp og er rundt der hele tida sa ho... Men jeg skal ha med klær likevel til den lille.. Hadde ikke det sist.. 2.gangs må jo hjem etter to døgn og så.. Det er jo ikke så lenge..

Skrevet

Jeg lå på Haukeland hotell sist. der var det klær til babyen, og jeg fikk kjempe mye hjelp. Hadde en venninne som lå på barsel samtidig, hun fikk ikke så mye hjelp som meg! Hun spurte om hjelp til å passe babyen mens hun dusjet, og fikk til svar om hun trodde det kom noen hjem til henne hver gang hun skulle dusje. På hotellet der jeg bodde kom jordmødrene og hentet babyen så jeg skulle få sove ol. Jeg måtte ikke spørre en gang!!

Skrevet

På St.Olavs har de egen avdeling for barsel på hotellet, og man blir overført dit innen 4 timer etter fødsel dersom alt er bra. Der skal visst alt fungere som en vanlig barselsavdeling, de har barnepleiere der hele tiden, og man får samme oppfølging som ellers. Lege har også tider de er der, og ellers er de jo bare noen meter unna. Har forstått det sånn at man ikke treger mer enn hentesettet, men man kan jo kanskje synes det er fint å kle opp den lille i litt personlige klær når man får besøk :-)

Skrevet

er det virklig så store forskjeller?

Skrevet

Hvordan er det med betaling dersom far bor der og. ( Stavanger).

Skrevet

tror det er noe sånt som 170 per døgn ved st olavs

Skrevet

I Haugesund fikk vi alt vi trengte på sykehotellet=) Klær, bleier, vaskekluter osv

Og bind til meg.

Skrevet

På barselhotellet i Stavanger koster det 250 kr for far å bo, inkludert frokost. Middag må betales utenom. Var nettopp på omvisning på føden der

Skrevet

Det va nå godt... Men ei venninne av meg som fødte nå i desember i haugesund fikk ikkje ligge på hotellet. De hadde vinterstengt sa de. Håpe barra dei har åpent te eg komme i februar eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...