Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har null sexlyst, har hadd det nesten siden jeg ble gravid, tror vi har hatt sex 5 ganger siden jeg ble gravid og er nå i uke 25!! Får så dårlig samvittighet ,men klarer liksom ikke, føler meg ikke særlig attraktiv heller! Han er jo så snill ,maser ingenting eller noe. Hadde han mast hadde jeg nokk hatt det ,men.. Håper det bedrer seg etter at tøtta kommer ut, noen som vet?!? Han må jo bli skikkelig seksuelt frustrert!! hoff...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Uff da...vet ikke helt hva jeg skal si.Men det er vel noe som hører til.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Har hatt det litt sånn jeg og. Men jeg lar ham slippe til innimellom likevel. Når vi først er i gang er det jo godt, så jeg angrer ikke :-)
vær_85 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Det er synd at du føler det slik.. Men du bør ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet. Du vet jo at din sinnsstemning påvirker barnet ditt. Du er i alle fall heldig som har en forståelsesfull og tålmodig mann Men hvis du virkelig har så dårlig samvittighet, så kanskje du bare skal prøve? Det kan jo bli veldig bra når dere kommer i gang Hvis ikke får dere bare ta det igjen i ettertid! Og det med å føle seg uattraktiv skjønner jeg, slik føler jeg det også, men slik tenker ikke mannen vet du! Han er bare stolt for at du bærer hans barn og han er jo klar over at man vokser da! Så bare steng ute dårlig selvtillitt! Det gjør jeg og det funker veldig bra! Håper det ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Kjenner meg så igjen... de siste 3 mnd har vi hatt sex 1 gang. Vet at samboer er frustrert, men han legger ikke noe press på meg. Men merka at så fort jeg ga det en sjanse (hadde ikke superlyst i utgangspunktet) så var det ikke så verst likevel Må nevne at jeg har vært plaget med blødninger i begynnelsen, og redselen var nok også en viktig faktor, da. Men siden det gikk bra den ene gangen nå, så kanskje det er mulighet for gjentagelse
~ms_freia~ Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 E så godt å hør at det e fleiere som har dt på samme viset som mæ...ei ikkje sexlyst, men har verdens nydeligste og mest tålmodige samboer som ikkje masa...selvfølgeli hinta han ganske ofte..og han trudd dt va ei stund at æ ikkje tente på han i det heiele tatt...men vi snakka ut om det og æ sa æ følt mæ ikkje akkurat sesy når magen bynn å bi så stor...men da vart han no enno skjønnere og sa at æ va enno meir attraktiv no...va så vakker og dt gløda av mæ...så etter mye snakking så vart vi enig at vi sku prøv å ha sex en gang iuka...dt har faktisk funka...treng riktignok litt tid...men han ha funne ut ka som tenn mæ for tia...så han bruka dt te fulle og steike kor kåt man kan bi da;) så trikset e bare å bruk tid, så ska du se at du alldeles ikkje bi å angre på dt, men derimot finn ut kor deili det også kan va selvom man ser ut som en flodhest:p
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Kjenner meg veeeeldig igjen! Har overhodet ikke lyst og de gangene vi setter igang føles det bare kjiipt! Jeg klarer ikke å "bli med" i det hele tatt.....! For min del er det ikke det at jeg ikke føler meg attraktiv eller noe lenger - lysten er bare totalt borte. Håper at det kommer tilbake snart ihvertfall!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Vi har prøvd altså å det var totalt mislykkes fra min side da, det gjorde vondt og var ubehagelig... men synes sef synd på han, han har da behov. men har sagt til han får han veldig lyst så må han si det , jeg er villig til å prøve ,men lysten er ikke helt der. Han har vært så fantastisk til ,nå blir lysten borte så skal det tas igjenn når Hun kommer ut!!... Man kan liksom ikke leke at man er kåt heller;-)... har kjempelyst på han ,men kommer aldrig dit liksom..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 hehe..kjenner meg igjen da..men vi hadde mer sex enn deg de første 3mnd..nå er jeg 20+0 og har plutselig sexlyst igje..er godt den er tilbake..men du får den nok tilbake etterhvert du å=)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 har det på akkurat samme måte som deg... null sexlyst og dårlig samvittighet ovenfor sambo! men er jo ikke veldig mye å gjøre med... jeg bare håper lysten kommer tilbake
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Ja, hva er det??? Siden jeg ble gravid. Eller siden vi reiste til St.Olavs (29.sept), har vi ikke hatt sex!!! Ene og alene pga. meg. Har ikke hatt lyst på og har ikke tatt sjansen. Veldig redd for at det skal ødelegge noe. Vet at folk sier det ikke gjør det, men hm... Nå er jeg 15 uker på vei og er i superform og føler faktisk litt lyst om kveldene. Så nå kan det hende noe skjer. Mannen min er flott på dette punktet, men han blir mer og mer "bedende" i blikket... Også er han helt klar på at han ikke skal ha noe medlidenhets-sex! Ikke greit dette. Hva med etter at vi har født? Er redd jeg kan føle meg mer "ulekker" og ulysten da. Uff...Stakkars menn...
Cam_gutt_4_6 Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Tror ofte man blir litt uggen i starten, og da frister det ikke med sex her heller. Vi var nesten avholds i fra jeg var i uke 3-4 til uke 18, men så ekploderte lysten ;-) Nå er det bare ekstremt trøtthet som kan ødelegge kveldene våre, og poden på 2 om morgenen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå