ett til! Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 jeg har hatt et veldig lett svangerskap,der jeg ikke har lagt på meg noe sælig og vært like mobil som da jeg ikke var gravid.jeg har sprunget rundt på jobben uten problemer (jobber i barnehage) og hatt det veldig greit.men da jeg var på jobbe for første gang etter jula,måte jeg bare dra hjem tidligere.plutselig fikk jeg vondt i underlivet/bekkenet/innsiden av lårene,og begynte å vralte som en pingvin!dette skjedde bokstavelig talt over natta,og jeg hadde ikke gjort noe spesielt dagen før heller.jeg har det fortsatt slik... hva er dette egentlig?er det noen som kan hjelpe meg?jeg er ikke bekymret,rekner med at det er naturlig,men hva ER det??må jeg ta det veldig med ro,eller kan jeg fortsatt gjøre ting bare jeg tar ting med ro?
høygravid Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 kan godt være du har fått bekkenløsning. Du kan gjøre det du vil så lenge det ikke gjør vondt. Og jobber du i bhg er du spesielt utsatt for bekkenplager. Snakk med legen din om dette, viktig å gjøre det så tidlig så mulig. Du kan få henvisning til fysioterap viss det er bekkenløsing du har fått. skynd deg til legen, viktig å gjøre noe med det fort så det ikke blir verre.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå