Gå til innhold

Trenger litt tips jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på snart 13 mnd. Hun har altid sovet godt. Stille fra hun legges ved 19-20 tiden til neste morgen.

Men de siste 2 kveldene har hun voknet opp igjen og grått.

Eller jeg vet jo ikke om hun har ligget våken i en time/halvannen før hun gråter og slår inn på babysitteren da.

Men iallefall, plutselig så gråter hun og det er så uvant. Jeg er ikke vant til det der.

Blir usikker, hvba gjør jeg, hvor lenge drøyer jeg før jeg går ned til ho, tar jeg ho opp, eller ikke osv.

Hun gråter ikke sånn hysterisk, mer sånn småskriking og sutring.

I går tok jeg henne opp, satt med henne i fanget på stua i 15 minutt. Hun var heilt stille til å begynne med, så steg humøret. Og jeg gikk å la ho igjen, og hun sovnet uten problem.

I dag la jeg hanne halv 8, så i halv 9 tia hører jeg henne gråte, slåe inn sånn av og til på babysitteren. Blir stille i 20 minutt, så gråter hun igjen. Da gikk jeg ned, tok henne opp, holdt henne litt. La henne ned igjen, smurte på dentinox, og gikk ut av rommet....foreløbig fortsatt stille.

Men jeg er så redd for atr hun skal begynne slik at hun gråter og vil opp igjen hver kveld. Mange veninder, og mor, svigermor, og sånn sier det er så skummelt det der..... må være konsekvent å hard. Men det er ikke så lett.

Hva tror dere om dette at hun vokner igjen og gråter?

( ikke sulten, ikke syk, ikke bæsj)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mareritt eller tenner da? Prøv å stryk henne litt på ryggen og ro henne ned i sengen uten å ta henne opp. Vi har en tass på 18 mnd. som sutrer litt etter han er sovnet storsett hver kveld, men han har aldri sovet spesielt godt. :o) Du kan ihvertfall prøve en stund og se hvordan det går.

Skrevet

Skjønner ikke noe..... Jeg tok henne som tidligere nevnt opp og ga henne dentinox i 9 tia........nå er klokka 23:15 og hun er fortsatt lyyys våken, har listet meg ned og sett til henne mange ganger, ligger og titter, og småprater....

Burde hun ikke være STUUPE trøtt da?

Hva skjer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...