Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Bare en liten tur på butikken, og det kjennes ut som om jeg er med i et maraton. Får ofte veldig sure muskler, kjennes ut som om alle musklene i kroppen får for lite oksygen...Ofte kombinert med litt hjertebank. Jeg orker nesten ikke tanken på å gå opp ei trapp. Er 27 uker på vei. Jernlagrene er ok, likadan blodtrykket....Flere som har kjent dette? (Har ikke trent siden jeg ble gravid)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg gikk til lege for sjekk fordi jeg ble så veldig sliten og etterhvert svimmel. Alt var ok, men jeg ble sykemeldt. Så vidt jeg orket å lufte hunden. Jordmora anbefalte meg et flytende jerntilskudd for å bygge opp lagrene til jeg har termin 7, februar. Tror det grunnen til at jeg føler meg bedre nå. Blir fortsatt fort sliten, men jeg kan gå en tur med hunden og jeg har fortsatt litt overskudd. Ellers har jeg perioder hvor jeg sover dårlig. Tett nese og do besøk om natten holder meg våken innimellom. Det påvirker vel litt det også.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ja hadde det sånn. måtte sove etter trening. Henger i litt ennå to år etter, men myyyyye bedre.
Heidi30 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 uff ja føler med deg. orker nesten ingenting jeg.....er 15 uker på vei bare. Tugnt hode, svimmel, sliten.......ikke noe overskudd her i gården nei
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 hei, jeg logget meg akkurat på for å sjekke opp dette. jeg har det akkurat slik som du beskriver...er også i uke 27. kjenner at full jobb og en ettåring er mer enn nok for tiden...alt annet er på vent
-maria- Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det kan komme av b vitamin mangel. Prøv det, ta et par tabletter hver kveld. Ikke sikkert det er nok, men prøv. Trenger uansett eksrta vitaminer når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå