Gå til innhold

så glad at jeg holdet på å sprekke

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har testet positivt 2 ganger, og er nå i 7. uke. Skal til legen om 10 dager, og er veldig spent på om hun vil bekrefte det jeg tror. Har prøvd i et halvt år, så det var en fin julegave å finne det ut :-))

Vil fortelle det til hele verden, men det er vel best å vente litt?

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer masse..

Jeg har jenter på 3 og 4. Men førstmann ventet vi til uke 12, men med nr 2 sa vi det etter 5 uker. Vi venter nå nr 3, og jeg har bestemt meg for å prøve å vente til folk oppdager det selv:-)..

Det jeg fant ut er at å si det til de nærmeste kan være ok, for skulle noe skje, så vil du uansett at de skal vite det. Men det er litt godt å vite noe ikke alle andre vet. Og 9 måneder er lang tid når alle vet det tidlig:-)

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for

• 1 måned senere...

Jeg lurer fælt på det samme. Er bare i min 5. uke, men føler nesten at folk kan se det på meg! Sikkert innbildning... Skal til lege om 2 dager for andre ting og har tenkt å høre hva hun har å si også. Vet jo at ting kan gå galt og at man bør vente til man er 3 mnd på vei, men det er leeeenge å gå og holde det for seg selv og ikke minst lenge å ikke kunne spørre de mødre man kjenner hvordan DE opplevde å være gravid! Mye tanker som svirrer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...