Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hei! Jeg prøver å sende deg en privat melding.. Men meldingen kommer ikke igjennom.. skal se om jeg får det til seinere i kveld.. Jeg vil ikke legge ut det jeg skrev til deg her.. Ifht det siste vi skrev om.. Prøver igjen senere jeg. Skal lagre teksten så jeg ikke glemmer hva jeg har skrevet..
På'n igjen:)!! Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Hei! Fint Har slettet noen meldinger, kanskje det var det at det var fullt som gjorde det. Prøver å sende deg en testmelding for å se om den kommer igjennom.
På'n igjen:)!! Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Hm funka det... Jaja du kommer sikkert igjennom senere! Tror jeg må hope til køys! Imorgen skal jeg på mammaklær shopping etter jobb! Lenge siden jeg har gleda meg sånn til å kjøpe no klær hehe !!! Må nok titte litt på babyklær og.... Du får ha en god natt! Klem
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Hm.. Da prøver jeg igjen! Kos deg på shopping i morgen Sov godt;) Jeg skal sitte oppe litt til og se på mine elskede legeserier.. Hehehe (samboern rister på hodet av meg.. hihihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå