Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Bare en liten tur på butikken, og det kjennes ut som om jeg er med i et maraton. Får ofte veldig sure muskler, kjennes ut som om alle musklene i kroppen får for lite oksygen...Ofte kombinert med litt hjertebank. Jeg orker nesten ikke tanken på å gå opp ei trapp. Er 27 uker på vei. Jernlagrene er ok, likadan blodtrykket....Flere som har kjent dette? (Har ikke trent siden jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei...det er helt normalt at muslkene blir litt sure, da sirkulasjonen din ikke er helt på topp sikkert.....og at man blir litt mer bøyelig og tøyelig i leddene... Mitt råd er: kom deg på gravidyoga....jeg lover deg forbedring. det er kjemegodt for kroppen din, og det forbereder kroppen til fødselen og. Lykke til:
camillah 2 små Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jepp, og jeg har funnet ut at den beste medisinen er å trene. Faktisk får jeg mer hjertebank når jeg står eller sitter stille lenge, enn når jeg trener!
MONAK Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Beina er som bly noen ganger og det er tungt å gå trapper, ja. Blir fort anpusten. Trente til jeg var ca 6 mnd på vei. Da ble magen for stor og jeg følte at øvelsene ble for vanskelige å gjennomføre (spinning, stram-opp, styrke). Ei i uke 36 nå. Det blir verre, kan jeg "trøste" deg med.Har ellers vært frisk som en fisk i hele sv-skapet og ikke vært sykemeldt. Det er helt normalt å føle det sånn. Husk du har et hjerte til som du skal pumpe blodet rundt til.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Hvor tidlig i svangerskapet kan dette begynne? Noen som vet/har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 svaret kommer sent men..hehe...jeg er i uke 32 nå, så kjenner meg veldig godt igjen i dine beskrivelser, det som er synd når det gjelder trapper er at jeg bor i tre etg hus =( slitsomt kan du si =) men jeg har ikke hatt noe fint svangerskap heller da. syk de 5 første mnd da jeg ikke spiste noenting og havnet på sykehus for anorexi! slå den! typisk meg det. når jeg kom ut derifra var jeg frisk sånn ca i 5 uker og nå er det pån igjen...dette blir det første og siste svangerskapet!!! lykke til videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå