Gå til innhold

Ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei... ks i 2005

Anbefalte innlegg

Jeg tok ks i juni 05 og hater magen min etterpå! Det ser fremdeles ut som jeg er 3-4 mnd på vei... en babybulk liksom, ikke bare "slapp mage"... magen er stram nederst ved arr, men går mest ut ovenfor navlen... Hvordan ser deres mager ut?? Hvem snakker man med om slikt?

Helsesøster? Legen?

Fortsetter under...

Hei. Har en liten bulk rett over snittet, ser ut som snittet er sydd for stramt liksom. Ellers er magen litt slapp, hadde sinnsykt mye vann i kroppen og stor baby så huden ble jo strekt en del, men ellers ser magen min ut som før i stående stilling (bortsett fra den lille bulken over snittet)

hørt flere som sier at man "aldri blir kvitt magen" etter ks. var heldig og fikk et fantastisk arr som nesten er borte etter 6,5 mnd. meen.. har litt mage enda. har ikke gått ned alle kg jeg gikk opp. har enda 6 igjen. regner ikke med at magen blir helt flat, ser ut som at det blir et lite overheng igjen der!!

hvis man får store problemer med dette, og har masse "løst" skinn så kan man vel snakke med lege om å fjerne dette overhenget. men det skal vel sterktveiende grunner itl. har jobbet på en kirurgisk avdeling som gjorde disse operasjonene. og de fleste som fikk operasjon, hadde vært sterkt overvektig og slanket seg mye. men det er vel ikke så lurt med en sånn operasjon før man er ferdig med barnefødsler..

Jeg har gått ned til vekta før jeg ble gravid.. arret er også fint og magen er "ganske" stram fra navnlen og ned.. Problemet mitt er at magen går veldig ut rundt navleområdet og over, så det ser akkurat ut som når jeg var i 3-5 mnd! Noen ærlige unger har spurt om jeg er gravid og det er ikke særlig morsomt å høre, så jeg bruker hold-in stømpebukser hver dag..:( Nå planlegger vi nestemann og jeg vil gjenrne ha ks igjen, men er livredd for at magen skal bli ennå verre.

Problemet er som sagt ikke løst skinn, men magen er faktisk litt "hard" også selv om den står ut..akkurat som om det er noe innvendig som ikke er som det skal??

hovedinnlegger

Tok også KS i 2005 og magen er ikke som før, til tross for iherdig trening. Ser ut som det er sydd for stramt. Det trekker inn ved arret og buler over. Ikke så morsomt, nei. Magen var som 7 mndr på vei i lang tid, men har blitt bedre etter masse spesialtrening. Det er de nederste og skrå magemusklene du må trene. Men det blir nok aldri som før. Akk.

Tror dere det har noe med hvordan det er snittet og sydd å gjøre? Noe blir jo flate igjen selv om de hverken trener eller var godt trent fra før.

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...