Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hva som skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille putt på 7 mnd har slutta å være en engel om kvelden... han har alltis sovna av seg selv, enten med en gang eller etter at han har ligget en stund å babla... men nå er det full stopp... ligger å sutrer og vrir seg og klarer ikke å finne roen selv... jeg stryker han mellom øynene og holder på han, det liker han, uten å ta han opp da seff.... men han roer seg ikke... phui, begynner å bli litt slitsomt + at tolmodigheten ikke er helt på topp heller da jeg liksom er godt vant på den fronten da.... noen tips?

Nå får han også grøt kvelds og lunch, men hvorfor i all verden våkner han for pupp 2 ganger på natt når han før bare våknet en sånn ved 5 tiden... hm de er liksom ikke til å bli helt kloke på disse småttingene, det virker mer logisk for meg at han skulle sove litt lenger....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?? dytter litt jeg da... trenger liksom ikke noe spesifikt svar, men noen erfaringer...

Skrevet

Gutten min pleide å sove over natta fra han var litt over 2 mnd. Min også ble plutselig sånn i 6 mnd. alder. Og siden så har han holdt det gående. Slår ikke feil en eneste natt. Og han er 1 år i morgen. Men jeg tror jeg skal begynne å ta ifra han den ene duppen hans på dagen, er sikkert det som er årsaken i hans tilfelle iallefall. Tidligere misstenkte jeg at det skyltes for lite mat. Men han la jo fint på seg. Blir ikke helt klok nei :)

Skrevet

min å har begynt å slå seg helt vrang på sovinga etter han ble 7mndr..

sovner lett i 18tida som han pleier, men våkner 19tida og vil ikke sove igjen før 1-3timer etterpå.. først trøtt overtrøøtt og så plutselig våken og vill

tar han litt opp når han sutrer/skriker for masse..

Og må ta an opp når han har blitt helt våken å legge han på leke teppet sitt så han får ut litt mer energi..

skjønner ikke hvorfor det plutselig ble så vanskelig å få han til å sovne....

og når han da endlig sovner våkner han litt annenhvertime...

han er ikke sulten har tørr bleie

Skrevet

I denne alderen er det mange som blir litt urolige og engstelig for å være alene.

Jeg anbefaler og fortsette med å være hos han på kvelden når har er våken, men ha lyset av og ikke snakk så mye. Tar du han opp for å leke, blir leggingen bare verre tror jeg. Mange unger liker å få pupp om natten også. Jeg driver og slutter med nattapuppen på min 10 mnd gamle baby nå. Du skal se at det går over av seg selv, og nettene blir gode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...