Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Bare en liten tur på butikken, og det kjennes ut som om jeg er med i et maraton. Får ofte veldig sure muskler, kjennes ut som om alle musklene i kroppen får for lite oksygen...Ofte kombinert med litt hjertebank. Jeg orker nesten ikke tanken på å gå opp ei trapp. Er 27 uker på vei. Jernlagrene er ok, likadan blodtrykket....Flere som har kjent dette? (Har ikke trent siden jeg ble gravid)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Det første som fikk meg på tanken at jeg kanskje var gravid var at jeg ble fort "spaghetti" i armene, altså sliten av å bære, holde dem opp i lufta osv. Dette var også et av de første symptomene i forrige svangerskap.. Tror ikke det nødvendigvis har så mye m at jeg ikke har trent å gjøre?? Men merker ellers på kondisen nå at jeg peser som en valross... Skal bli flinkere til å gå en tur hver dag, jeg:) ( er i uke 14 )
Tamline Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Høres ut som du beskriver meg gitt:) var på butikken og handla mat, kun 2 poser. Men måtte legge meg langflat på sofa'n etter å ha bært dem opp trappa hjemme... I går var jeg så sliten at jeg kjentes lam ut i kroppen....helt sært....tåler ikeno:)
Søtnosmamma Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg merker det samme. Hjertet banker mye raskere og hardere, kroppen blir mye fortere sliten og styrkeøvelser er mye tyngre nå enn før. Men alt dette er vel helt naturlig siden kroppen har en del å "stri" med om dagen. Det er jo en del mer blod som skal pumpes rundt enn før og.
laffe*høygravid* Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke kommet lenger enn i uke 17, og merker at formen er blitt betydelig dårligere! Svir i armene når jeg skal legge på nytt senge tøy (musklene der må jo ha forsvunnet helt...). Blir andpusten av å gå til og fra butikken, som er en flat rett strekning... Og i tillegg bor jeg i femte etasje uten heis - og det tar laaang tid å komme seg opp der. Og må bruke god tid på å få ned pulsen etterpå.... sukk... I dag skal jeg trene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå