Gå til innhold

hei Mrs. Potts :)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

fødte du oxo 23 desember??? hvordan var fødselen din da?? jonathan kom til verden 16.42 han da:) etter 24 timer med veer... så her gikk det sent kan man si.. vëene min begynnte 16.30 på fredag oxo var han ute lørdag 16,42.. heldigvis fikk jeg epidural 6 timer før pressveene så kjente ikke noe av selve press veene.. før det hadde jeg ikke fått noe annet en lystgass og petidin men petidin hjalp ikke...så jeg var temmelig sliten når han kom ut.. bare gråt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! 23. des. var dagen for oss også.

Nå skal det sies at det var min andre fødsel, den første var for snart 9 år siden og et passelig mareritt.

Denne gangen derimot gikk det på 2 timer og tre kvarter. Jeg hadde en åpning på 6-7 cm da de tok vannet og det gikk kvikt og radigt. Fikk varme omslag, massasje, akupunktur og lystgass, mer ble det ikke tid til. Angelika kom 19.29. Fikk en sting. Hjem første juledag.

 

Så gled deg til neste gang, da går det sikkert så meget bedre ;)) Etter denne gangen tenker jeg at døra ikke er helt lukket for en evt nr 3. Eneste lite problem er vel jobben (er selvstendig næringsdrivende).

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...