Gå til innhold

Godtnyttår alle rogalendinger :-) og alle andre!

Anbefalte innlegg

Etter å skummet gjennom terminlista (siste) har jeg funnet 11stk som har oppgitt Rogaland som bosted utenom meg selv da ;-)

Nå er nok jeg av den utålmodige typen (bare litt da;-)) så jeg maser igjen litt om et BIM treff. Prøvde på BIM sidene før jul men har ikke fått tilbakemeldinger

:-(snufs....!

Venninnene mine stakkars blir nesten utslitt av å høre på alle mine gravide-tanker, GLEDER og bekymringer så jeg skulle gjerne hatt flere å delt disse med!!

Noen som vil treffes? Gjerne i Stav.

PS! Bor i Egersund og skulle gjerne hatt kontakt med Tessi79 siden vi bor i samme by;-)

Fortsetter under...

Hei Odrun!!

Jeg bor også i Rogaland, nærmere bestemt Stavanger...

Hvis noen tar mot til seg å setter opp et treff er jeg helt sikker på at det blir en god del påmeldte:)

Jeg er altså med å deler gravid-tanker med deg:)

Du kan også ta kontakt med meg på mailen [email protected]

Hei!

Så koselig med ei til som bor i Egersund!

Jeg vil mer enn gjerne møtes på ett treff, det hadde vært kjempe koselig siden jeg er veldig fersk i Egersund og ikke kjenner så mange. Min email adr er [email protected], så er åpen for forslag til treff!

Supert at dere har lyst å treffes. Noen forslag til hvor?

Er ikke forferdelig godt kjent i sentrum stavanger (hvis det er der vi skal ha treff...) Så vet ikke hvor det er ålreit å gå for en `drøs`?!

Dessuten dag eller kveldstid?

Jobber alle?

Annonse

Hei kommende mammaer :)

Jeg vil også prøve å være med på treff. Men jeg har det alltid litt for travelt.

Kan vi ha treff på Kvadrat? Cafe Express er koselig sted. Men hvis dere fra Egersund skal ta tog så er kanskje det litt for stress.

Jeg er iallefall for å ha treff på Kvadrat på en torsdag.

Men hvis det må være heeeelt inni Stavanger (he he) så hadde det passet best på en onsdag for min del.

Altså :

Kvadrat = torsdag

Stavanger = onsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...