ploms Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Trenger hjelp til ett minne. Hva skriver mann i en sånn minnebok? Min datter på 2 har fått med seg en minnebok fra en gutt i barnehagen.
Mamman til M&E Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Roser er røde Fioler er blå Druer er søte og du er likeså! :-) De starter jammen tidlig!!
ploms Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 Ja syns det er ALT for tidlig, men.. Takk for forslag, men den var alt brukt :-)
rødhette* Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Tre ord på snei, glem meg ei. Ute på havet der står det en klippe, og på den står det: Glem meg ikke. Tre ord i bue, hilsen Onkel Skrue
Jente19*31.01.07* Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg husker jeg leste en i min mors minnebok og syns den var litt morsomt, men det er ikke sikkert det passer til så små unger da menmen,.. Dans du Mona, mens du er ung. Når du blir gammel blir du for tung...
Linda og lille Oskar Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 hehe, husker jeg noen skrev dette i minneboka mi: Kjærlighet på pinne er også et minne.. åsså hadde de tegnet en kjærlighet ved siden av:)
høygravid Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Når du blir gammel og ingen vil ha deg så sett deg på taket å la kråka ta deg. Tre ord på snei, glem aldri meg. Jeg ønsker deg lykke, jeg ønsker deg hell, jeg ønsker deg fred til siste kveld, hva kan jeg da ønske deg mer? Minne, minne på en pinne, er en god veninne. ja det var flere åsså men jeg husker ikke....er sikkert tyve år siden jeg har skrive i en slik minne bok!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå