Gå til innhold

Ferietips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt ferietips de vil dele med meg? Vi er to familier som har hver vår unge på 1,5 år. Hva skal vi finne på til sommeren? Det er så mye jeg har lyst på av eksotiske ting men tenkte å vente med det "villeste" til de fikk litt mer glede av deg (og ikke minst kan huske noe av det ; )

Ønsker masse forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sørlansferie med strandliv og hytte.

leige hus i Danmark, avslapping for alle.

Skrevet

Dra til Albena i Bulgaria, På Saga Garden Kaliopa hotell. Saga solreiser, Der var vi i sommer med poden på 1,5 år. Helt toppers!

Albena er et lite familievennlig feristed, og med nesten bare barnefamilier som er der. Hotellet ligger perfekt midt i, og på stranden. Billig å spise og kose seg!

Skrevet

Ønsker meg flere tips jeg : )

Skrevet

Har aldri vært der som mor, men jeg synes Portugal er fantastisk!! Prøv feks Albufeira for badeferie! Kanskje et par dager i Lisboa for sightseeing og shoppe sko.

Skrevet

Vi har snakket om å leie hus i Italia med andre familiemedlemmer, noen emd barn og andre uten :) Guro vil være 1 1/2 år da.

Skrevet

Vi skal til Danmark for 3.året på rad til sommeren. Minimalt med kjøring siden vi tar båten. Og, Danmark er jo bare "midt i blinken" for ungene. Vi liker oss godt på feriesentre som ligger i nærheten av stranden - da har en mange muligheter. Stranden på fine dager, og lekeplassene og lekerommene på feriesenteret på dager som gjerne ikke er så fine.

Skrevet

Vi skal til Italia igjen - supert med barn - Italienere ELSKER barn - masse kos for alle! Kan ikke vente!

Skrevet

Menorca gir jeg mine varmeste anbefalinger.

Mange frråder å dra til Bulgaria med barn, så det hadde jeg ikke gjort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...