Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kynnere regelmessige? kan man plutselig få rier på 4 min mellomrom? nå har jeg hatt hvert 4 min. i en halvtime.... og føler at jeg må veldig på do.. og vondt i magen..... phu.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som rier!! Jeg vill ringt føden med EN eneste gang,, for rier med så tett mellomrom kan bety snarlig fødsel!!!!!!

Skrevet

Ja, man kan plutselig få rier med kort mellomrom mellom. Og som hun over sier, kan det bety snarlig fødsel. Kontakt føden og lykke til!

Skrevet

Ps,, jeg måtte veldig på do,, bimmelom,, ca tre kvarter før snuppa var ute.. Pressriene kom bare 5 min etterpå...

Skrevet

Hvordan går det tutta77 fødeklar ?

Skrevet

Phu.... jeg er her ennå... like hel :) gikk meg noen runder rundt i huset her... gikk skikkelig på do... å fikk sambo til å massere ryggen min.. så dabbet det av..... nå kjenner jeg nesten ingenting, bare at bebyen er kjempe urolig... men det har gitt seg nå.. kan vell kanskje komme av at jeg har ryddet og vasket huset etter jul i dag :S :) Men det var skikkelig vondt asså! :) nå fikk jeg ett sann stikk om hvordan fødselen er/var.. men gleder meg alikevell til jeg er ferdig.. :)

Skrevet

Oki,, takk for oppdatering.. Du får ha lykke til videre.. Det var nok bare falsk alarm dette da,, Men da fikk du forsmak ja,,

Klem

31+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...