tutta77 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 er kynnere regelmessige? kan man plutselig få rier på 4 min mellomrom? nå har jeg hatt hvert 4 min. i en halvtime.... og føler at jeg må veldig på do.. og vondt i magen..... phu.. noen som vet?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Det høres veldig ut som rier!! Jeg vill ringt føden med EN eneste gang,, for rier med så tett mellomrom kan bety snarlig fødsel!!!!!!
Piraka Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Ja, man kan plutselig få rier med kort mellomrom mellom. Og som hun over sier, kan det bety snarlig fødsel. Kontakt føden og lykke til!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Ps,, jeg måtte veldig på do,, bimmelom,, ca tre kvarter før snuppa var ute.. Pressriene kom bare 5 min etterpå...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan går det tutta77 fødeklar ?
tutta77 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2007 Phu.... jeg er her ennå... like hel gikk meg noen runder rundt i huset her... gikk skikkelig på do... å fikk sambo til å massere ryggen min.. så dabbet det av..... nå kjenner jeg nesten ingenting, bare at bebyen er kjempe urolig... men det har gitt seg nå.. kan vell kanskje komme av at jeg har ryddet og vasket huset etter jul i dag :S Men det var skikkelig vondt asså! nå fikk jeg ett sann stikk om hvordan fødselen er/var.. men gleder meg alikevell til jeg er ferdig..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Oki,, takk for oppdatering.. Du får ha lykke til videre.. Det var nok bare falsk alarm dette da,, Men da fikk du forsmak ja,, Klem 31+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå