Kanutten83 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Fikk vite av mamma nå nettopp at søster'n min har fortalt at jeg og sambo kom til å begynne med prøving nå i januar for da var jeg visst ferdig med pille brettet. Har jo ikke sagt noe om at jeg slutta i november. Sa i oktober at jeg bearbeider sambo og håpet at jeg snart fikk ham med meg. Søster'n spurte på julaften om jeg hadde sluttet enda, sa nei, hadde flere p-piller igjen og kunne ikke bare slutte. Var så lei av at hun maste så jeg sa at jeg håpet jo det ikke ble mange fler brett i håp om at hun skulle gi seg. Og nå har hun da sagt at ble nok et barnebarn til høsten siden dette ble hennes tolkning av svaret mitt. Kjenner jeg blir mektig irritert, hun har da ingenting med å si dette til folk. Mamma sa riktignok at jeg ikke skulle tenke på det, det skjer når det skjer, men føler jo det presset nå og kjenner ikke like mye glede over å prøve på en baby.... Er jeg veldig urimlig som føler dette?
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Nei jeg syns ikke du er urimelig i det hele tatt! det er jo ingen som trenger å blande seg i om når dere prøver.. jeg har ikke sagt det til noen i familien ennå at vi prøver. bare til 2 venninner.. holder mer enn nok det syns jeg. hadde ikke likt det noe særlig hvis familien skulle visst noe om det.. og at din søster forteller sånn til resten av familien , er jo helt teit! hun har jo ingenting med det å gjøre! det er min mening jaffal
Klara Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Æsj, det var da irriterende Syns ikke du er urimelig. Dårlig gjort av henne å hinte til moren deres, for det er jo bare din sak hvem som evt skal vite at dere prøver, og man vil jo liksom at det skal være en overraskelse når man først blir gravid... Men men. Du får prøve å legge det bak deg og ikke la det ødelegge gleden over å prøve, for å bli mamma er bare det største i verden Lykke til!
Kanutten83 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk for lykkeønskinga:o)
cowboylaila Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Åh, jeg kjenner meg så igjen!!!! Sambo var så teit å nevne dette til en kompis ute på byen. (han var nok litt beruset, ja...) Problemet er at kompisen jobber sammen med broren til sambo slik at neste dag så visste broren det. Dermed sa han det til mora-altså min svigermor. Og nå vet jo f... meg hele slekta det!! Jeg synes det er en katastrofe... Vi har sagt at vi ikke prøver og at det bare er et rykte, men svigermor tror vi prøver fremdeles (og det har hun jo rett i) Var nesten kvalmt sånn som hun så på magen min i jula...Det første hun spurte om når vi kom hjem var; skal du ha et glass vin?? Jeg VET at det var for å teste om jeg var gravid. Og hun hinter hele tiden om; "Når dere blir 3 flytter dere endelig hjem igjen..." Og hun tror det blir om toppen et år. Nei tenk, vi skal bo her. Kjenner meg mektig irritert over at hun ikke skjønner at vi ikke vil snakke om en evt. baby før den er på vei... Men hun gjør det jo av kjærlighet da.. Litt dumhet også Søsteren din sa det jo garantert fordi hun var så glad for det. Ingen sier jo sånnt for å være slem..Men likevel. Jeg kjenner heller ikke like mye glede over å prøve på baby nå... Klaffer det ikke før i mars så må vi vente litt over et år til fordi jeg skal studere litt til. Da blir vel slekta helt ifra seg og tror at vi ikke kan få barn...Huff, nei det er best når det er en hemmelighet mellom to klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå