Gå til innhold

Ska pappa vara ledig med babyen?

Anbefalte innlegg

Ska era män ta ut någon pappaledighet? Min kan tyvärr inte det då vi bor och arbetar i Spanien och systemet är endel annorlunda här... Lite synd, men men. Hade han haft chansen hade han gjort det iallfall =-)) Viktigt för pappa att få lite egentid med babyen också

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7647739-ska-pappa-vara-ledig-med-babyen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min samboer skal ikke ha noe pappa permisjon, jeg skal ha det alene.. så får han heller ta seg fri en gang iblandt om han føler for det:) han er jo så flink med lille gutt når han kommer hjem fra jobb og koser mye med han da:)

Her skal pappaen ha litt under fire måneder.. - og han gleder seg som bare det.. han har tuuuusen planer for alt det kjekke de skal gjøre sammen.. Det han ikke vet er at mesteparten av planene neppe blir realisert, hehe... Men flott at han gleder seg, synes jeg. Skulle da bare mangle..

Med de to første hadde vi ikke råd til at pappaen tok ut perm.. ikke var han intr. i det heller, for øvrig.. (ja, det er to forskjellige pappaer vi prater om her.. ;-)) )

Vært hjemme nesten 3 uker nå før han begynte å jobbe; skal overta permisjonen når frøkna er 5 mndr og ha resten av tiden alene. Tok 2+10 uker med storebror. Det ultimate synes jeg ville være å dele 50/50 slik at vi jobbet annenhver dag eller annenhver uke; men pga. arbeidsgivers behov for vikar ble det ikke slik... De jeg kjenner som har kommet ut av barselstiden +++ med færrest negative effekter for samliv, likestilling og familie, er de parene der omsorg for barn og hjem har vært mest mulig likt fordelt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...