Gå til innhold

Tilbake fra Undersøkelse i Trondheim


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Det skjedde så fort alt sammen.... Skulle på privat ul på tirsdag morgen pga at jeg var litt engstelig for at noe var galt..... Fikk der beskjed om at det ene søte lille nurket vårt hadde en stor vannansamling i nakken... Ble sent rett til de beste av beste spesialistene i norge for videre undersøkelser... Frykter kromosonfeil...

Tre individuelle leger hadde en 2 timer lang ul på meg.. Alle ser det samme... Tilbake igjen i dag for å ta en morkakeprøve.. (fostervannsprøve var for tidlig, det er i uke 16) men det er den samme prøve..For å sjekke kromosonfeil =/

 

Reiste rett hjem igjen etter prøva i dag... 7 timer i bilen er slitsomt.. men men.....

 

Nå må vi bare vente til tirsdag for å få svar på prøven.. Blir lange dager frem til da.... Veldig spente, men glad vi fant det ut så tidlig........

 

Nå hører jeg faktisk til i 2tri, men har ikke sjekket inn der ennå=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du år skikkelig oppfølging av de flinkeste legene, krysser alt jeg har for dere...

 

Ses inne på 2. tri om ikke så lenge håper jeg ( følger etterpå søndag)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du jo.. huff så trist.. håper at det går ra med dere ihvertfall. har tenkt masse på deg siden tirsdag. Jeg skal på ul i morgen pga blødninger.. håper det går bra men er redd.

 

Lykke til videre med svar på prøvene. ****krysser***** fingrene for deg og tvillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette kom litt uventet... men vi lever fortsatt i håpet ;)

har uansett en frisk liten en som vi gleder oss over... Veldig glad for at vi ble tatt så seriøst og fikk så god hjelp..

 

 

krysser fingrene for deg også Duracellgirl i dag på ul, håper alt står bra til meg din lille også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...