Nickoline med 2 jenter Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk et weekendopphold på spa i Litauen av mannen min til jul. Men lurer på om vi kanskje bør vente med å reise til etter fødselen? Jeg har lest at gravide ikke bør ta boblebad pga varmeopphetingen og å ligge på rygg for å få massasje er jo ikke akkurat lett eller behagelig! Så hele vitsen med å reise blir jo nesten borte... Det er i grunnen litt synd, for jeg begynner å få ryggplager (bekkenløsning?) og føler virkelig for ei helg med deilig behandlig og velvære. Hva ville dere gjordt?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg vill ha ventet..deilig med en sånn opplevelse etter fødselen også kan jeg tenke meg...sukk:)
Nickoline med 2 jenter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 Ja, det er sant! Men rent praktisk blir det litt vanskelig. Må få barnevakt til 2 istedenfor bare 1 som vi har nå. I tillegg kan vi nok ikke reise før ei stund etter fødselen uansett pga. amming... Og så tror jeg ikke jeg vil være borte i 4-5 dager fra babyen før den er blitt endel måneder
tina 79:) Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Har du sjekket om de har andre typer behandling da? Jeg tar jevnlig ansikt, fot, hånd, hår osv... sånne ting som gjør at man føler seg vel, uten at det går utover den lille i magen. Du kan helt sikkert få sydd sammen en pakke som passer til dine behov!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg leste før jul om at man kunne kjøpe gavekort på spabehandling spesielt for gravide. Kanskje det finnes noe sånt? Synes du skal reise, jeg. Det er mye annet enn boblebad man kan gjøre, og fotbeandling/massasje er jo så deilig!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Har du sjekket om det er noen behandlinger beregnet spesielt på gravide? Har sett at noen spa-sentre har det! Tror de konsentrerer seg mye om føttene og leggene og ansiktet og sånt! Heldiggrisen deg forresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå