Gå til innhold

Har dere begynt å legge på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også gått NED i vekt, ca 2 kg. Men har ikke så veldig mye matlyst, da. (Er ikke plaget av ekstrem kvalme eller oppkast). Har heller ikke trent, noe jeg vanligvis gjør. Men syns likevel magen er litt større. Er 9 uker på vei.

Det vel veldig forskjellig. Jeg er 11 uker nå og har tatt av 5 kg (pga kvalme og oppkast). Sist tok jeg av 8 kg i begynnelsen. Begynte vel å legge på meg rundt uke 14. Gikk opp tilsammen 17 kg (myyyye vann), og håper jeg slipper det denne gangen. Hadde kjempestor mage med myyye fostervann og ellers mye vann i kroppen, så jeg hadde ikke så altfor mye kg å få vekk etter at Tobias ble født.

Til forskjell har jeg en venninne som allerede har lagt på seg 13 kg, og hun er to mnd lengre på vei enn meg....og la på seg 35 kg sist - så det er jo veldig forskjellig.

Annonse

11+6 og har lagt på meg 1,5 kg...

Gynekologen min sa at det var gunstig å ikke legge på seg mer enn 20 % av kroppsvekta.... Men at det var få som klarte det. Dvs at jeg som var 57 kg før jeg ble gravid, ikke bør legge på meg mer enn 11,4 kg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...