eva luna Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har jo født en gang før, men husker ikke, he he :-) Skal man telle fra en ri starter til den neste starter, eller er det fra rien er ferdig til den neste starter? Greit å vite, selv om jeg har 4 uker igjen...
tutta77 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 dette lurer jeg på og.. men ingen har svart på innlegget mitt... så jeg håper du får svar da
Aliana Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Håper også at du får svar, for jeg lurer på det samme! )
Prinsen og jeg Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Hei, Man skal ta tiden fra en ri er ferdig til den neste starter. Altså hvor lang tid det er mellom riene. Men det kan også være greit i starten å ta tiden på hvor lange riene er, altså fra den starter til den slutter. Dette for bedre å kunne holde ut smertene underveid ved at psyken din vet at hver rie faktisk ikke er lenger enn det den er.
eva luna Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Er du sikker? Synes å ha hørt motsatt jeg. hmmm..
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har alltid tatt fra rie sluttet til neste startet... Også har jeg tatt tiden på selve rien...
Prinsen og jeg Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Skjønner ikke helt hva du mener med motsatt men... Jeg fikk denne informasjonen da jeg spurte jm om det og har også en venninne som sa akkurat det samme som jm.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Fra slutt til begynnelse, samt hvor lenge de varer :-) OG rier som varierer med et par min 3-5 eller 2-4 eller lign, er regelmessige rier. Det fant jeg ut, etter å ha sittet og tatt tiden en hel natt, og pga de kom med 3- 5 og av og til 5-6 min mellomrom ringte jeg ikke føden. Fikk rimelig hard beskjed om å komme meg opp da jeg ringte føden på morgenen. En dag etterpå var snuppa ute i uke 32+3 :-)
eva luna Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2007 oki, det var egentlig det jeg trodde selv. Med motsatt så mente jeg fra en ri begynner til neste ri begynner.
Jente19*31.01.07* Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Men uansett da så går det jo an å si ifra om du måler fra slutt til begynnelse eller begynnelse til begynnelse når du ringer føden.. så er du sikker på at dere "snakker samme språk" om dere skjønner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå