Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville slett ikke kalle dette hysteri! å være i 1.timester innebærer for mange å miste - og det er da dem som velger å lese om andre sine historier og projiserer de over på sitt eget liv som kan kallest hysteriske! unnskyld meg, de som opplever dette må få fortelle om det , andre må få spørre, men det er irriterende med alle dere som bruker tid her inne og leser alt dere kommer over (frivillig) og som likevel blir irriterte over de stakkarane som har mistet.

det er en del av kvinnelivet, vi trenger ikke tie dette stille.

Takk, du siste anonyme :-)

Jeg har akkurat mistet (MA) i uke 11 og var på vei å melde meg ut herfra "for godt" (dvs men håp om snarlig tilbakekomst :-)). Jeg skrev et lite innlegg og fikk mange gode tilbakemeldinger, både trøsteklemmer og meldinger fra andre i samme situasjon. Det varmer veldig og jeg "henger" fortsatt litt her inne.

Det er mange som mister, men de fleste gjør det ikke. Man må velge selv hva man vil lese. Det var en som skrev det så fint, her før jul en gang, at "kjære alle dere som mister, jeg føler så med dere, men klarer ikke å lese alle innlegg og svare dere, så nå skriver jeg bare her at jeg føler med dere alle". Synes den var litt fin.

Og så håper jeg at de som hopper over fra 1. trimester til 2. trimester, er flinke å skrive akkurat dét i overskriften og ikke få det ut til å høres ut som de også har mistet.... *hjertesukk*

Det er godt å få lufte tankene sine og få trøst fra andre. Akkurat som det er godt å få lufte gleden av å være gravid, alle redsler og alt man lurer på osv.

Det må være plass til oss alle her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...