Nusse & Nurket :-) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har fått beskjed av min kjære at jeg snorker på natten, noe jeg ikke gjør til vanlig...han må ligge på eget rom for han får ikke sove, men jeg sover som en stein :-) men må jo opp et par-tre ganger på natten da...spurte om en av ungene ville sove hos meg en natt og det ville de, men på morgenen var han borte !! Jeg hadde snorket så fælt så han orket ikke være der...:-) Er det noen som har tips til meg ?? Jeg orker ikke ligge med for mange puter under hodet for da får jeg vondt i nakken... Er i uke 31 nå... Hilsen fra
snartmammapåny Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 hva med å prøve en saltvannsspray, eller en mildnesespray for å åpne luftveiene litt rett før du legger deg..?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 hihi...jeg snorker også, men ikke så mye at samboer må bytte rom! Han tok faktisk opp snorkingen min på mobil telefonen sin i natt...jeg hørtes ut som en liten gris unge... Er nok lungene vår som blir presset på sånn at vi snorker. Ellers så hjelper det å ligge på siden. Samboeren min pleier å dytte meg over på siden når jeg snorker!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 jeg snorker også,stakkar sambo.. han har sine teknikker for at jeg skal slutte,holde meg for nesen,kile meg i nakken osv.. men han erter meg litt med at det var godt for han å reise tilbake på jobb,for da fikk han i alle fall sove uten bråket mitt...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 blir så glad at det ikke bare er meg!!! hehehe
tuppen og lillemor Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 jeg har aldri i hele mitt liv hørt at noen har sakt at jeg snorker, men nå klager sambo her, at hn har problemer hvis jeg sovner først. he he det er jo litt tidig å tenke på....
Nusse & Nurket :-) Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 Åh, så godt å se at det er flere av oss :-) prøvde med nesespray og tror det hjalp litt. Ligger på siden, bytter hele tiden for jeg blir helt stiv i hoftene, og når jeg ligger på høyre side, så virker det som at jeg klemmer babyen, så snur jeg meg for å være "snill" og da sparker/dytter den jammen der og :-) he, he skal ikke være lett dette her..:-) Nei, de får tåle litt snorking, de kan jo ikke tenke seg hvordan det blir når det kommer ut et lite menneske som skal ha mat/bleie og oppmerksomhet på sine premisser :-) hi, hi. Ha en fin helg.
oesmamma Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Ja virkelig godt å høre at det er flere som sover alene om natta.... Astmaspray har hjulpet litt her i gården - men bør jo ikke ta for mye av det heller da...
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 har nok fått den samme beskjeden om snorking ja...ehehe...
Oi ..! Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Snorker?! Jeg kunne skrevet en bok... Samboeren min hevder at jeg snorker som et atomkraftverk! Jeg har aldri noensinne snorket tidligere, men etter uke 16 i svangerskapet, har jeg ikke vært til å være i seng med... Samboeren bruker sov-i-ro inni ørene, og for et par mnd. siden var vi på XXL og kjøpte et par ørselvern. Skikkelig oransje øreklokker! Det ble litt vriene å sove på siden med, så uken etter var vi på Clas Ohlsson og kjøpte et par gule øreklokker i stedet. De bygger ikke så mye som det første paret vi kjøpte, og han kan fint sove på siden med disse. Det hender dessverre at selv ikke alt dette utstyret hjelper, så da legger han seg inn på et av de andre rommene. Det er kjipern. Jeg er kanskje litt ekstra sårbar akkurat nå og har behov for at han er i nærheten. Det har m.a.o. vært noen tunge stunder innimellom. Men-men. Vi satser på at det meste går tilbake til normalen en stund etter fødselen. Og det er forhåpentligvis ikke særlig mer enn 31 dager til! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå