Gå til innhold

Sympomene er vekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som opplever at symptomene fosvinner etterhvert?? Er nå i slutten av uke 14, og symptomene mine blir borte en etter en. blir jo litt bekymret av dette.... Har ellers ingen tegn på at noe skulle være "galt"

Hilsen bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke symptomer mener du er vekk?

kvalme, trøtthet og oppkast er jo nettopp symptomer som gir seg etter ca 12-14 uker;) akkurat sånn det skal være.

Skrevet

Du skal egentlig bare være gla, det er kjempevanlig at man føler seg ikkeno gravid i denne perioden! Det er sånn det skal være.

Skrevet

Hadde også sinnsykt ømme bryster inntil sist uke, trodde det skulle vare svangerskapet ut jeg.

Skrevet
:) brystene mine var kjempeømme i begynnelsen, og etter tre måneder ble de helt ok. Ikke bekymre deg du, dette er vanlig. Gled deg over et noe mer symptomfritt trimester:)(2.tri)
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for, husker jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt en stund.. Plutselig popper magen ut og du kjenner bevegelser, da føles ting litt tryggere..

Skrevet

Jeg har også vært redd for at noe skulle være galt, selv om jeg faktisk har vært kvalm hele tiden. Man driver å imbiller seg ting hele tiden. Sånn er det desverre fram til man liksom får det ordentlig bekreftet gjennom UL eller hjertelyd. Jeg skal til jordmor på første kontroll i morgen, og er 17 uker på vei. Selv om jeg vet innerst inne at jeg er gravid, så er jeg kjempe nervøs...skal til ul på mandag, så det blir kjempe godt.

Skrevet

Det er nok ingenting å bekymre seg for. Du vil jo, i hvertfall etterhvert, merke at magen vokser :-). Som jo er det kuleste symptomet av dem alle!

Jeg har dessuten fått tilbake ømme pupper etter noen dager uten. Nå enda verre enn før...

Skrevet

Slik er det rundt de ukene, før magen har begynt å vokse skikkelig. Jeg bekymret meg akkurat som deg rundt uke 14-15, for alle symptomer var borte, hadde ikke mage, kjente ikke liv etc. Men det går over, tro meg. Magen vokser, og du får det bekreftet på UL at det er et lite nurk som vokser der inne :)

Så lenge du ikke har smerter eller blør, så er det ingen grunn til å tro at noe er galt.

Skrevet

Ble så utrolig glad når jeg så dette innlegget ;-)

Jeg føler det akkurat sånn - symptomene er borte vekk! Veldig deilig men jeg kan ikke unngå å bli litt bekymret. Jeg klarer til og med å konsentrere meg litt på jobben! I dag er jeg i uke 15 og selv på Stortinget stasjon hvor det i tre måneder har vært en utholdelig lukt, var det helt greit å gå idag!! Ble redd for at svømmeturen i går hadde gjort forferdelige ting med magen....

Bra flere enn meg har det sånn. Det er betryggende.

Skrevet

He he. Akkurat slik er det her også, og jeg er også i slutten av uke 14. Så vi får bare høre på de andre mer erfarne her og tro på at det ikke er noe å bekymre seg for. Samboeren min himlet med øynene i går da jeg etter å ha jublet i tre dager over at kvalmen var borte plutselig tok det som et dårlig tegn. Sikkert best å ikke bekymre seg for absolutt alt :-)

Skrevet

jeg har heller ikke no særlig symptomer..ømmheten i brystvortene gikk vel vekk rundt uke 15..det er de eneste symptomene jeg har hatt¨åsså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...