Gå til innhold

Meninger, men bare noen få meninger

Anbefalte innlegg

Hvis jeg får gutt skal han hete Jeremias Palisander, og hvis jeg får jente skal hun hete Melissa Belinda Amanda.

Meninger? Men ikke negative meninger altså, jeg vil bare høre fra dere som syns navnene er fine, og hvis dere sier noe stygt om disse navnene som jeg syns er verdens fineste...ja, da begynner jeg å grine. For mine vakre barn skal ha verdens vakreste navn og alle skal være enig i at min datter er en prinsesse og min sønn er en prins.

Fortsetter under...

Du har virkelig lite å gjøre når du gidder dette! (jeg også tydeligvis)

Innlegget viser jo bare at du rett og slett ikke skjønner bæra av hva folk som spør om meninger er ute etter! Jeg hadde et innlegg ute, og regner med du svarte på det. Folk kan synes akkurat hva de vil om de navnene jeg hadde i innlegget (som jeg kanskje forkaster før ungen kommer også), men hvis noen først skal svare synes jeg det er greit at de har noe å komme med! Ikke bare at de ikke likte navnene.. Det hjelper jo ikke meg i det hele tatt.. Hvorfor svare i det hele tatt da?

Dette blir for dumt anonym, du bare forsurer stemningen med slike innlegg. Skulle sikkert latt være å svare deg på dette, men klarte ikke..

Dette er så langt det dummeste jeg har lest her inne. Dersom du begynner å grine av å høre meninger om navnet ditt bør du for det første finne noen andre navn og for det andre ikke skrive inn et slikt innlegg her. Tipper på at du bare har diktet opp noen merkelige navn for å få litt "action" i ditt liv!

Annonse

Javisst - beste innlegget hittil idag. Navnene er grusomme, men det regner jeg med at du vet. Jeg oppfatter dette som et stikk til Lillegull som ikke har skjønt meningen med dette forumet. Til Lillegull: Hvis noen svarer at de ikke liker navneforslagene dine så burde du oppfatte det som en hjelp. Og kanskje ta hintet - vi som sitter her og svarer er virkelig mennesker fra den virkelige verden. Vi sitter ikke i en tegneserie og navngir hamstere. Det eneste jeg er enig med deg i er at du kanskje hadde trengt noen flere forslag.

Gjest Antarctica

Merkelig at du tar til deg noe som åpenbart er en parodi på hele forumet. Det er sannsynligvis ikke myntet på deg personlig.

Du er langt ifra den eneste som blir fornærma når noen misliker forslagene: så snart ordene "ikke fint" blir tatt i bruk er kavalleriet der, og ojer seg over hvor utrolig slemt det er å gi et ærlig svar på et spørsmål i et offentlig forum...

Uten å sikte på dine navneideer spesielt: det er vel bedre at noen helt ville navn blir sablet ned i god tid før et stakkars barn blir belemret med dem for all framtid? Eller er det bare for å hente støtte man skriver hit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...