Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 12.09.07

Jeg er født 03.11.79 og han 17.05.78

Vårt første barn.

Kan du forresten se om knøttet klarer å klamre seg fast der inne, og faktisk kommer i september?

Veldig takknemlig for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp gutt, og at den vil holde seg inne der til september. Svangerskapet ditt vil gå bra

Skrevet

Ååååå, tuuuusen takk kjære snille anonym =) Du er fantastisk som tar deg tid til å hjelpe oss spente her inne!

Du er den andre som spår at det blir en gutt nå, og føler det selv også - så da tror jeg helt klart det =)

Veldig godt å høre at du får opp at svangerskapet mitt vil gå bra - det har vært supert frem til nå i alle fall, merker nesten ikke at jeg er gravid bortsett fra litt småkvalme =)

Du ser ikke noe ang. jobb også? Har midlertidig ut april, men de har mer eller mindre lovt meg fast jobb etter det.... er imidlertid litt redd at jobben ryker når jeg forteller at jeg er gravid i mars... =(

Og hva med termin? Ser du noe der også?? ut ifra siste mens skal det bli rundt 12. september...

Maser litt jeg nå men.... ;)

Klem til deg

Skrevet

dytter litt jeg =)

Skrevet

væær så snill,kjære anonym.kan du ikke pleace ta deg tid tilå svare meg?er helt desperat her....

jeg som har "har jeg rett"lenger nd her

håper,håper

Skrevet

Dytter igjen jeg - gir ikke opp så lett... hehe =)

Skrevet

Ang jobben din får jeg opp at du er veldig arbeidsom og flink. Du arbeider hardt og gjør en god innsats. Jeg får opp opp at du må fortsette slik og gi 110%, så vil du se at ting ordner seg. Det vil ikke lønne seg å ikke bry seg og være slurvete. Du bør yte ditt beste, og du vil se at det vil gi deg en beløning. Jeg spådde deg i tarrot om jobben din.

Når det gjelder termin, er jeg ikke så flink. Men jeg får opp 20.sep.

Skrevet

Tusen tusen takk =)

Stemmer veldig godt det du sier om at jeg er en som arbeider hardt, og virkelig gir alt. Tusen takk for rådet - du har virkelig gitt meg motivasjon til å fortsette å stå på videre! Trives veldig godt der jeg er, så hadde vært fantastisk om jeg hadde fått bli der videre - også med baby =)

Er vel ikke så usannsynelig med 20. sept - blir spennende å se!

Tusen takk igjen =)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...