Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 lagde en ny den andre ble så lang:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 nå har jeg tenkt i ca 5 min, og jeg vill ah tvillinger,,takk for tipset..hehe.. får man lenger permisjon da eller??
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 epidural er farlig stuff!!!! Ei jeg kjenner er dårlig snart 2 år etter.... hu er så svimmel at hun ikke kan stå
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 tror man får lenger permisjon, tror også mannen får det.... Jeg ble tilbudt valium hos tannlegen, takket nei for jeg ble reddd for det også. Uff, jeg hører på meg selv nå at jeg trenger å få ett par unger og bli voksen..... Jeg jobbet på kid og glassmagasinet mens jeg studerte!!! Elsker innredning og interiør... Samler på reklamen fra skeidar og bohus, mange fine tips og løsninger jeg kan få bruk for senere. Malte gangen, kjøkkenet og stuen før jul. Det var tredje gang etter juni..... Altså på seks mnd. Min mann er drit lei, så denne gangen måtte jeg gjøre det helt alene Ja, da tar vi tvillinger alle sammen!! Når det gjelder keisersnitt: I tilfelle narkose: noen er allergiske mot dette og våkner aldri opp igjen. jeg kan være en av de (tanken har ihvertfall slått meg). Herregud, jeg er en stor pyse.... Men jeg hopper ting likevel, så får det gå som det går.
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 tok en el test. negativ som nyhetene på tv2. jaja, dette var den digitale cb. Den med streker viser at det snart er tid hvertfall. Er ikke før i morgen uansett.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Nja, jeg tror jeg bare tar en jeg altså, for det er så smal heis i blokka vår, så jeg får ikke noe tvillingvogn inn der!!! Og jeg GÅR ikke SYV etasjer med to unger, Rema poser og bleiepakker på armen altså!!! Hehe, skjønner at gubben din er lei!!! Vi pussa som sagt opp en hel leilighet, var her hver ENESTE dag fra april til juni, og da var vi så dritt lei, så da bli det full stopp.....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2007 ja du får jo god hjelp av jordmor og leger når den tid kommer:) pusset du opp 3 ganger på 6 mnd,hehehe,ja det må jeg si:) jeg har flytta inn i helt ny leil og fikk alt helt ferdig, akkurat sånn som jeg ville ha det..digg:) men jeg kjenner litt på nye gardiner og spisestue ja:) har dere funnet soverom te deres framtidige barn??altså seng,stellebord osv..
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk EL tester i posten i dag, men jeg har så jævli ustabil syklus, så jeg aner omtrent ikke når jeg skal begynne å teste...
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Hehe, synes jeg ser deg... Heisen står og du bor på toppen... Vi bodde i 6 etg før vi kjøpte denne. Der var det heldigvis heis, men det hendte den stod.... Og da var vi glade vi ikke hadde så mye å bære med oss. Ellers kjøpte vi en i 1 etg i lavblokk nå. Dette fordi vi tenkte det vil være greit med tanke på barnevogn ja... jeg må kanskje måle utgangsdøra for å sjekke hvor bred den er jeg nå... Sånn i tilfelle....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2007 hehe LeneKatt den ser jeg, jeg bor nesten i sånn handicap leil, kan kjøre vogna rett inn i ganga, og har alt på en flate,,hmmm sjønt det blir nok litt kanpp plass te to små.. jaja det er jo en unskyldning til og få seg hus, med hvitt stakkit gjerde..hihi
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Nei, for jeg har forberedt meg på at det kan ta lang tid, så jeg innbiller meg at jeg ikke holder på å daue hver gang jeg får mensen.... Verden vil bedras sier jeg bare.... Men jeg smugtitter på alt... Dessuten har jeg jobbet i lekebutikk i mange år, så jeg vet hva slags leker barnet skal ha og IKKE ha
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Jeg var jo innom baby best i dag jeg da. Er jo tross alt salg, ikke at jeg skulle ha noe.... Fant en fin ogn (tre hjul - sånn klikk til bilsete, babyvogn og voksevogn). Den var super men minus: litenstelleveske, liten plass til matvarer under (neten ingenting). da må jeg gå rundt med sekk nærmest.... Dere da?? Ellers er det vugge hjemmefra. Stellebord har jeg enda ikke funnet noe jeg liker. hehe, ikke at jeg har dårlig tid altså...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #14 Skrevet 4. januar 2007 jeg veit, jeg ønsker meg så veldig et hus med HAGE!!!!! Med bringebærbusker....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2007 ja jeg har funnet komplett barnerom på ikea, som forresten må revurderes nå som jeg skal ha to i samme slengen,,men det er vartfall veldig vanskelig og ikke kikke etter de tingene:)
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #16 Skrevet 4. januar 2007 noe skit det der med ustabile sykluser!! venninna jeg skal på shopping med på lørdag brukte ett år på å bli gravid med han, hun har alltid hatt ustabile sykluser... Hmmm... det var faktisk han som gjor at jeg ble babysjuk... De var med oss på landstedet vårt på eidsvoll, og der satt jeg med han, fem uker gammel, i gyngestolen.... Var så vidt hun fikk han tilbake. Hun aner ikke noe om at vi prøver... Håper jeg ikke blir altfor misunnelig da... Er ikke bare bare å gå rundt med andres barn når du ønsker egne.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #17 Skrevet 4. januar 2007 Er det den vogna som er norsk? Jeg syns den ser så vaklevoren ut jeg? Har barneseng, gammel, som "alle" har ligget i... men pappa skal bygge den om, pusse den opp.... Dessuten har jeg lovt å si i fra til han med en gang jeg er gravid, for da skal han begynne å lage vugge...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #18 Skrevet 4. januar 2007 ja, jeg blir så oppgitt på den kroppen ass... gikk igjennom 2006 i stad, og der var det mye rare syklusser... havna jo på sykehuset i sommer og, pga den jævla tanta.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 4. januar 2007 #20 Skrevet 4. januar 2007 Hi hi! Du er veldig morsom, beredt! Passer utmerket til nicket ditt! Jeg var motsatt av deg da jeg skulle ha sønnen min. Var dødsredd for at det skulle skje noe om jeg kjøpte noe, så kjøpte INGENTING. Så, da han ble født en mnd for tidlig hadde jeg jo heller ingenting. Endte med at jeg måtte sende mamma for å kjøpe vogn+seng+++ Skal hilse og si jeg følte meg snytt, det er jo så utrolig koselig å kjøpe søte, små babyting:)
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #21 Skrevet 4. januar 2007 Jeg så ikke så mye på den, men håper den er ok... Kostet 3990. Jeg så heller på tvillingvogna di hadde... Haha, det blir nok med drømmen. Så moro at han skal lage vugge!!! Det er så gøy å ta vare på sånt, da kan ungene få det når de blir store og skal ha egne barn mens vi er blitt gamle røyer...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #22 Skrevet 4. januar 2007 Typisk!!! Litt sånn jeg har tenkt å, at hvis jeg kjøper for mye eller gleder meg for mye, så får jeg sikkert ikke barn...
♥lurelure♥ Skrevet 4. januar 2007 #23 Skrevet 4. januar 2007 Ååååå, det kan jeg forstå... Koser meg masse med shoppingen, men merker det avtar litt når tr kommer, da vil jeg helst ikke se noe babysaker, men så er jeg tilbake og svir kortet. Nicket er fra alltid beredt, speider:) Elsker å planlegge, organisere osv... jeg har allerede planlagt to år frem, pynter til jul 10 november (for det er jo så god stemning med tre i stua - ender med at det drysser og vi my bytte det før jul).
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 4. januar 2007 #24 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fortsatte faktisk å si til legen at "hvis det blir en baby, så..." til jeg var 7,5 mnd på vei. Da så han meg dypt inn i øynene og sa "Du, frøken; uansett hva som skjer nå, så blir det en baby.." To uker etter fødte jeg verdens nydeligste sønn. Han er nå 5,5 år og vi håper han kan bli storebror snart!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2007 ja sånn er jeg og, tørr liksom kke,,.. tenk om jeg ikke kan få barn så sitter jeg her ned ett gedigent lager.. mamma sa att når hun ventet meg, så betydde det ulykke og handle vogn feks før barnet var født.. hmmm, men jeg klarer ikke vente så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå