Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. januar 2007 kan bare ikke fatte og begripe at du går til angrep på alderen min... !! er rett og slett såret... du kjenner ikke meg og vet ikke bakgrunnen min eller noe...jeg kan forsikre deg at jeg ikke er som 20 åringer flest... menmen...synd at folk her inne er så jævlig flinke til å forhåndsdømme...om du er helsesøster eller ikke gir jeg meg en god F i... d er ingen status sånn at du vet d... at d går an...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 4. januar 2007 d var med color line..der er aldersgrensa 23...vi skal reise med dfds seaways..der er d 20 års aldersgrense;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #28 Skrevet 5. januar 2007 Har aldri sagt at det og være hs gir meg status men noe som heter KUNSKAP min kjære, dette er hva vi lærer i pensum og ser at det stemmer i det daglige men selvsagt ikke for alle. Du sier du er ikke som 20 åringer flest for min del på måten du skriver på hadde jeg tippet 16,frekk arogant og i forsvarsposisjon med en gang. Det forteller meg bare at du ikke er så høy i hatten, kanskje du vet at dette jeg snakker om stemmer. Men du spør om meninger vist ikke det går ant og svare for oss som har litt kunskap på område må du være så snill og skrive det i innled.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #29 Skrevet 5. januar 2007 Artig at du som skal påberope deg så mye kunnskap ikke kan stave ordet riktig engang.. He, he...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #30 Skrevet 5. januar 2007 Haha! Enig med siste anonym. At første anonym er helsesøster tror jeg ingenting på! En hs ville ikke lagt frem "pensum" på en slik arogant og fordømmende måte. Du skal liksom jobbe med mennesker, ikke dømme dem. Og er du en hs, så er du en veldig dårlig en. Og det er ikke det faktumet du kommer med jeg kritiserer deg for, men det er måten du legger det frem på. Lykke til på reisen din HI! Kos deg!
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. januar 2007 #31 Skrevet 5. januar 2007 Jeg vil også bare si reis og kos deg, hvis du føler det er det rette for deg/dere ) Jeg personlig hadde nok ikke klart å reise, min er hvert øyeblikk 6 mnd. Men vi er alle forskjellige, med forskjellige barn. Jeg har lyst til å si til "helsesøstra" her at som helsesøster burde du vite at barn er forskjellige, noen er mer avhengig av foreldrene enn andre. Hvis Magnus hadde vært veldig avhengig av foreldrene sine (da snakker jeg om SEPERASJONSANGST kjære Meg&Rebel'n, ikke at han ikke trenger mamman sin )) så tviler jeg på at foreldrene hadde reist. Jeg vet også at små barn ikke har tidsbegrep, de skjønner ikke et "hadet" og plutselig er foreldrene borte over lengre tid. Så ikke bli forundret over om han ikke blir henrykt over å se dere igjen når dere kommer hjem, små barn kan faktisk bli fornærmet de også. Tenk deg din reaksjon om mannen din plutselig hadde reist uten noen form for forklaring og du ikke skjønte noe som helst, og han bare kom tilbake like blid og fornøyd - samme følelse har de små nurkene ) Og ang alder og modenhet, helt fra jeg var 19 har folk som ikke kjenner meg tatt meg for å være mellom 25 og 30 år.. Ikke bare pga utseendet, men pga adferden min - jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har måttet vise legitimasjon for at jeg IKKE er så gammel som de tror.. Skjønner godt at HI føler for å forsvare seg mot fordommer fra folk som ikke kjenner henne! Stor klem og lykke til, gjør det som føles riktig for deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå