Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Var på den vanlige ul i dag, alt så perfekt ut, men babyen var så vrang slik at det ikke var mulig å se kjønnet. Det jeg lurer på er noen som vet hvor man kan få privat ul her på sørlandet? Og ca. pris? Og hva som må til for å få en slik. Jeg er så SINNSYKT nyskjerrig på hvilket kjønn babyen er at jeg holder ikke ut hehe.
milva76 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg vet at det er en privat klinikk i Arendal. Der jobber nemlig tanten min. Vet dessverre ikke hva den heter. Det er en privatpraktiserende gynekolog. De tar 3D ultralyd også til utrolig bra priser. Hun forteller at folk kommer fra Oslo til og med. Tror de tar vanlig konsultasjonspris, ikke en egen pris for UL.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 Har du mulighet til å finne ut hva klinikken heter, er kjempe interresert
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Hei på du. Arild Kloster Jensen. Holder til i samme bygget som Grandgården på Langbrygga i Arendal. Han tar vanlig UL og det koster kun 50 kr uten bilde og 100 kr med. Og han er veldig flink. Lengre opp var det ei som sa noe om 3d UL, Det har de ikke hos Kloster Jensen, og så vidt jeg vet, må man til Porsgrunn eller Tønsberg for å få det. 37 00 53 53 er tlfnr til Kloster Jensen. Lykke til.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 Supert, vet du om det er noe kriterier for å få time hos han eller kan hvem som helst få?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Jeg tok ultralyd på Hisøy Legesenter rett utenfor Arendal. Det er faktisk overlegen på gyn.avd på sykehuset som praktiserer privat hver onsdag kveld. Synes han var kjempehyggelig og hadde virkelig peil, spesialist på svangerskap, fødsel og barnløshet. Det kostet 500kr.
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Hei på du igjen:o))))) Ingen spesielle kriterier. Det holder lenge med å si at du holder på å dø, av nyskjerrighet:o)))) Sist jeg var der fikk jeg time 3 dager etter jeg ringte. Så full fart å ring til mandag. De er bare kjempesnille der, hun sekretæren er et oppkomme av velmenende godhet og legen var overlykklig på mine vegne da vi fant et hjerte som slo, imotsetning til tidligere i sommer da jeg hadde en MA. Lykke til:o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå