G.I.H Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hei Hei...Først av alt så håper eg at det går bra med fingeren din :-) Deretter vil eg ønske deg og dine eit Godt Nyttår!!! Du aner ikkje kor spent eg er på dette nye året, håper så inderlig at det du spådde meg for året vil stemme,har ein god følelse på det :-) Klarer du å sjå litt meir på meg, om du eventuelt kan sjå meir konkret kortid eg blir gravid,ka mnd meinar eg,er så spent,klarer nesten ikkje å venta.Please Please ?????? Eg er født den 02.09.1963 Og min mann LBH er født 12.03.1964
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 hei jeg leser ingen før jeg har fått av denne metalldingsen og bandasjen av fingeren...sitter å skriver med en hånd og det går jo så mye saktere...så du må nok vente enda 14 dager ) god nytt år til deg og dine klem
G.I.H Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Takk for svar uansett...Kan du prøva å hugsa på meg då om 14 dager, eller vil du at eg skal skrive eit nytt innlegg då?? God bedring ønsker eg deg...
G.I.H Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 Så kjekt å lesa at du er på banen igjen, det er heilt sikkert mange som har sakna deg, ihvertfall så har eg det. Leser og at du aller helst vil konsentrere deg om mailene som du har fått, men eg håper alikevel at du kan ta deg tid til meg her inne :-) Det eg lurer på er som eg skreiv på toppen her, er så fryktelig spent på om du kan sjå ka mnd eg kan forventa meg å bli gravid.Du spådde meg at eg kom til å bli gravid iløpet av våren, og kom til å få ei velskapt jente i slutten av året, men klarer du å spesifisere ka mnd, eller er det eit håpløst forespørsel?Venter veldig spent på svar :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå