Kristin* Skrevet 4. januar 2007 #1 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har 2 jobber, den ene jobben ( kontorjobb) er 60 %, den andre er hver 3. helg. Så nå til helga har jeg arbeidshelg. På lørdag skal Marius på juletrefest, og derfor spurte jeg sjefen om hun kunne spørre hun som tar over vakta etter meg, om hun kunne begynne 1 1/2 før. For da hadde jeg nemlig fått med meg juketrefesten. Dette er det over 1 uke siden jeg spurte om, og har nå måtte spurt opp 2 ganger. Fikk svar i dag: Nei, vi får ikke tak i XX, så vi får ikke spurt henne. Da spurte jeg om å få tlf. nr. hennes så jeg kunne sende henne en melding. Ehhh, nei da ville de ikke att hun skulle bytte for hun hadde jobbet mye i det siste. Jeg sa jeg kunne jo jobbe 2 - 3 for henne på søndag, så hun fikk en kor vakt, men NEI. Åhhhhh, jeg er så sint og lei meg. Får ikke med meg Marius sin første juletrefest!! (Og sist jeg var på jobb der, fikk jeg beskjed etter jeg var kommet på vakt, att jeg skulle jobbe 2 timer lengre.....) Ble litt langt dette, men jeg måtte bare få det ut!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7646703-april-%C3%A5hhh-jeg-er-s%C3%A5-sint/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 4. januar 2007 #2 Del Skrevet 4. januar 2007 Skjønner godt at du er sint og lei deg, Kristin! Klart det er leit og ikke få være med på hans første juletrefest. Men jeg skjønner meg derimot ikke på sjefen din som er så lite samarbeidsvillig og fleksibel til å løse dette. Det bryr vel ikke henne hvem man bytter vakt med så lenge noen dekker skiftet, eller..? Kjenner andre som jobber turnus/helg, og såvidt jeg vet ordner de seg opp i mellom om fordeling av vakter hvis et eller annet spesielt skulle komme i veien. Hvis du vet navnet på vedkommende hadde jeg likevel prøvd å finne nummeret hennes på egen hånd og ringe henne. Skader i hvertfall ikke. Ikke gi deg; ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7646703-april-%C3%A5hhh-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-7648710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå