Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er fra trondheim og hører til på st.olav. Vi har prøvd i 2 år og hadde mitt første Ivf forsøk i november. negaviv test 5 desember:( Har nå begynt med progynova og skal på ul neste torsdag! Håper fryseegget er gullegget ellers må jeg begynne helt på nytt igjen. Har kun ett på frys..

ja hører rykter om at det er lang ventetid på st.olav... :(

legen misforsto sambo da han snakka med ham så han trodde vi begge var ferdig utreda...så han skulle sende søknad til st.olav om prøverør.

men jeg er jo da altså ikke ferdig da...så måtte ringe legen her å prate med ham..han skulle ringe nærmeste sykehus å høre...så venter brev fra dem nå...

regner med jeg blir ferdig md utredninga til vi får time på st.olav da...siden noen av dere har venta i 7 mnd nå...da har jeg el i grunn god tid....sukk...

hei hei.

Her e det å ei trønder pi, men bor et stykke lenger nord.

Høre te sant olav, og står på vent på IVF. Har stått på vent sia oktober 06.

Prøvd i vertfall to år, og kjenne det e godt å vær igang. Godt å kjenn at det skjer nå etterkvert.

:-)

Annonse

Trønder æ å! :) Vi håpe å få satt oss opp på venteliste på st. olav snart vi å. Må vel bare bli ferdig med utredning først- men vi veit jo grunnen te at vi ikke bli gravid- så mulig vi får satt oss opp før æ e ferdig......håpe på det! Men det e jo så laaaang ventetid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...