Gå til innhold

Minipillen Cerazette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var grusom. Mista lysten helt.

Skrevet

Jeg blødde hele tiden med dem. Så nå når jeg ikke ammer mer, har jeg gått over til p-plaster. Deilig.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Hadde noen småblødninger i 14 dager men har ikke fått mensen tilbake etter det *deilig*

Skrevet

Tror dere det er pga den vi ikke får mensen tilbake? Jenta vår er 5mnd og jeg har ikke sett en bloddråpe...

Det der med lysten er og en ting. En ganske dum en, for mannen min går ikke på cerazette...

Er dette noe som går igjen? Typiske ffekter av cerazette?

Skrevet

ja, jeg tror det er typisk.. var hormonbombe jeg ..gikk opp i vekt.. og fikk uren hud.. følte meg så lekker.. slutta og begynte på conludag og alt ble bra etter bare 4-5dager;)

Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer og har gått på den i 4 mnd. Ingen blødning, ingen bivirkning :o) Etter hva jeg kan skjønne etter flere innlegg her inne må det være veldig individuelt hvordan denne virker på den enkelte.

Skrevet

Godt å høre at det er noen positve erfaringer også. Ble veldig skeptisk, spesielt av å høre at man kan miste lysta.

Skrevet

Om du reagerer med å miste lysten ved vanlige p piller så gjør en det ofte på disse også sa legen til meg.Har selv liggende i skapet venter bare på mensen..

Skrevet

Jeg er vel egentlig fornøyd med de!! Men faktisk synes jeg det er rart å ikke ha mensen. Jeg synes det er greit å ha det en gang i måneden. Nå har jeg ikke hatt det siden august liksom. Jeg blødde bare den første uka jeg gikk på de;) Også har jeg blødd et par dager hvis jeg har glemt dem innimellom da!!

Skrevet

Slutta akkurat med den for to dager siden. Jeg ble den hormonbomba, fikk uren hud, og de "kjære" migreneanfallene mine kom tilbake, hadde ikke hatt anfall siden sist jeg brukte p-piller, og det er to år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...