Gå til innhold

da forlater jeg dere også


lille mira

Anbefalte innlegg

På tirsdag var jeg 12 uker på vei og både gruet meg og gledet meg til ultralyden, Vi hadde vært på ultralyd i uke 7 også og sett et lite hjerte banke. Vi hadde sett frem til 2 januar for da skulle vi fortelle at jenta vår skulle bli storesøster!

I stedet fant legen på ultralyd et dødt foster - antageligvis vært dødt i 2-3 uker allerede. Jeg hadde ikke hatt noen tegn til at noe var galt så det kom som et stort sjokk.

Så bar det rett inn på sykehuset på utskrapning.

Det var den drømmen - etter å ha prøvd å bli gravide i 5 år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! For et sjokk!! Men så rart at du ikke har merket noenting? Trodde nesten ikke det gikk ann, at man enten blødde bittelitt eller mye og/eller hadde vondt i magen. Nei og nei for et sjokk stakkars deg!

 

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig trist å høre.

Har selv mistet i MA, så vet hvordan det er....

Føler så med deg.

 

Masse lykke til hvis dere ønsker å prøve igjen!!!

Trøsteklemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist! Jeg har også akkurat mistet, utskrapning på tirsdag, 11 uker på vei og de så intet foster.

Har akkurat forsikret meg om at jeg får tidlig ultralyd (gjennom det offentlige) neste gang (for det SKAL det bli!), men det er jo ikke noe allright å høre at du var på tidlig UL og likevel mistet.... huff.

 

Jaja, vi er flere. Håper veldig dere blir gravide igjen og får baby!!!

 

Trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Stakkars deg. Jeg som trodde at ting var mer sikkert når man hadde sett hjerte på UL, noe jeg også gjode i uke 7. Er nå 9 uker på vei, og har nesten lyst til å betale for en ny tidlig UL.

Lykke til videre til deg. Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...