Gå til innhold

10 - 11 mnd. hvor mye sover de egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guffen sover sånn cirka fra 18 - 05 (avbrutt av amming og bleieskift).

Sovner igjen kl 07, sover til 08.

Sover en halv time eller time i løpet av dagen.

Sover deres gull mye på dagtid? En time er kanskje ikke så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her er ingen dager helt like da men. Klompen blir lagt mellom 18 og 19 og sover da i strekk til mellom 05 og 06.30. Da er det opp og hopp :o)

Har 2-3 lurer i løpet av dagen på alt fra 30 min til 1,5 timer. Ligger vel på rundt en 14 timer totalt sånn jevnt over. Noen dager mer andre dager mindre :o)

Skrevet

Hvorfor vekker du han for amming og bytte bleie?

Jeg legger jenta mi ca 19.30, hun sover til 07-08 ca

våken ett par timer på morgenen, så sover hun 2-3 timer.

Så en lur fra kl.14

Og igjen kl.17 ca.

Så sover 3 ganger til dagen

Men vi kutter snart ned på en lur :)

Skrevet

Lillemor er 10 måneder og hun sover fra 20.00 til 09.00. Hun våkner før 23.00 noen ganger, da er det bare å gi henne smokken og så sover hun. Jeg skifter aldri på bleie om natten, bare hvis hun har bæsjet.

Hun pleier å ta en liten lur fra 12.00 til 13.30. Prøvde å legge henne ved 16.00, men hun vil ikke sover mer.

Skrevet

Lillegutt blir 10 mnd den 22, og han legger seg 19.30, sover til ca 6.30-7.00. Så er det en lur på 1t i 9.30 tiden, og en kort lur i 16 tiden...

Skrevet

Min godklumplegger seg 20.00 og står opp 07.00( dette også er avbrutt av amming og noen ganger bleieskift) Sover dupp i 8 tiden, ca en time+++. Og får en dupp litt senere i 12 tiden da sover han gjerne litt lenger( alt ifra 1 1/2 - 2 1/2 time) Han er 1 år.

Skrevet

lille min er 11 mnd, han sover fra 19-07, i strekk... sover ca 3,5 timer i løpet av dagen. han er et lite dovendyr ;)

Skrevet

Her soves det nå om natta fra 19-ca.07.30 (ingen avbrytelser fra vår side), og i løpet av dagen har han 2 halvtimes dupper, han kuttet nylig bort den tredje selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...