lenni Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 datteren min på 9 og en halv måned har begynt å pirke seg i høyere øre, og slå seg på øret inne i mellom. Virker som hun kanskje kan ha vondt der. Hun er ikke forkjølet , og har ikke feber. Er i veldig godt humør. Hun holder hånden sin på det høyere øret inne i mellom også. Dette skjer flere ganger pr dag. hun gjøre ikke noe med venstre øre.Har kikket inn i øret med lommelykt( når hun sover), men det er ikke noe voks å se, men kan se ut som det er noe hvitt lang nedi der. Vet ikke hvordan det skal se ut, så det hadde vært fint om dere som har greie på det kan gi tilbakemelding. Har noen av dere vært borti noe sånt med barna deres???? kan det være at hun har øreverk??? Skal ta en tur til legen i morgen for å sjekke. Håper på tilbakemelding.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Nå er jo hun litt enldre enn min da, Pernille er 6 mnd. Men hun gjør også sånn når hun er trøtt.. Kan klore seg og sånn. Har liksom ikke kontroll på henda. Også blir jo noen ørekosere og da, hadde en onkel som kosa med øra sine.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg gjetter på dott i øret. Vanskelig å gjøre noe med så lenge hun ikke forstår "hold for nesa lukk munnen og blås hardt..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå