Håper_på_en_til=) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Benytter muligheten til å spørre om noen skal selge en av disse vognene? Takk =)
mami gravid med nr.2 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Tenkte å selge min s3 ja, men har enda ikke kommet så langt at jeg har lagt den ut på finn el. tatt bilder. Det er en svart 06 modell, med vendbart sittetrekk, rød velur på den andre siden. Softbag (men i fargen olivengrønn) kan også følge med hvis ønskelig. Kommer med gjennomsiktig regntrekk og fottrekk. Hadde tenkt å ta 4500,-.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Ligger noen ute på finn.no nå... Har du sett der? Er en spirit s3 med en god del utstyr til 4500. Jeg surfer der rett som det er. Den vogna er såååå fin..
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg skal selge min teutonia spirit S3 2006 mod, understellet er 07mod,du kan se annonsen på Finn.no finn kode: 9108761 jeg skal ha 3900kr for den, den er som ny og utrolig fin. Send meg gjerne en mail på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå