*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 alle bimmer jentene i dag da... sitter som et slakt i sofaen jeg...hehe.. nettopp spist middag....så nå later jeg meg litt...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 jeg har ligget på sofaen i hele dag, og syntets synd på meg selv.... er syk.. også er jeg hinnsides nyskjerrig på om jeg er gravid;):)hehe
LilleVakreAnna Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Ser du også har prøvd leeenge, enda lenger enn meg. Vi har prøvd siden oktober 06, og jeg trudde nesten ikke det var noen som hadde holdt ut lenger. ingen i vennekretsen som har måttet vente lenger enn 2-3 mnd. Jaja, det jeg skulle spørre om er om du har fått utredning eller noe? Jeg har spurt fastlegen min flere ganger, men han vil ikke henvise meg. sier bare at så lenge jeg er fokusert på å bli gravid så blir jeg det ikke... Holder på å bli virkelig SPRØ av dette her.
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 dro til legen min å spurte om utredning da vi hadde prøvd i ca 1 år... men har gått sakte da...hadde jo håpa det skulle skje av seg selv... nå er sambo ferdig testa og vi har sendt søknad om prøverør....men jeg er ikke ferdig utreda da...venter på brev fra det lokale sykehuset nå... alle i venneflokken vår er også gravide eller har nettopp fått barn. har ikke akkurat den samme iveren mer nå som før...men vet at vi ikke får det til uten hjelp...såda er det i grunn bare å godta det..
LilleVakreAnna Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Et vennepar av mannen min fikk tvillinger etter prøverør, de hadde også fått beskjed av legene at de aldri kom til å bli gravide "på egen hånd" -men i sommer ble de nettopp det!! Da var tvillingene ca 5-6 mnd. Så du må nok ikke gi heeelt opp!
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2007 nei har ikke akkurat gitt opp...men har forsona meg med at vi må ha hjelp...så tar ting mye mer med ro er jo lang vente tid også har jeg hørt så ikke vits å stresse... noen i familien til sambo fikk akkurat den samme beskjeden som oss for 7 år siden...nå har de 3 barn (på naturmetoden) mellom 8mnd-5 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå