Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Etter å ha vært litt bortskjemt med et barn som sovner greit om kvelden og kun har våknet et par ganger for å få mat i løpet av natten, har ett eller annet skjedd.... Hun er litt over 4 mnd. Hun ammes i tillegg til at hun hun før en flaske med NAN før hun legges klokka 20.00. Da har hun vanligvis våknet rundt 3 og 6 for pupp. Men nå den siste uken våkner hun mye lettere og mange ganger hver natt. Vanligvis hjelper det å putte inn smukken så sovner hun igjen. Men gjøres ikke dette så illskriker hun. Noen som har peiling på hva det kan komme av? Trenger hun mer mat? Kan bleien hennes være for våt? Bør vi bare la henne skrike? I natt våknet hun allerede klokka 00.00, 00.30 og 01.00 (da ga jeg henne mat). Så sov hun til 05.00, da fikk hun mat. Deretter våkner hun hver halvtime (hvor jeg står opp og gir henne smukken) frem til 07.30 ca. Da fikk hun mat igjen og ren bleie. Deretter sov vi begge i min seng til 10.00.
bebito:-) Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Tror kanskje hun har økedager jeg. Kan være lurt å gi henne hyppige måltider for å se om det hjelper. Har selv gitt hver gang han våknet når han hadde økedager,og ble annenhver time et par netter,
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Kan hende at hun er midt i en intensiv periode i utviklingen. Har lest flere steder at babyer ofte blir urolige på natta når dem er på vei opp et utviklingstrinn / på vei til å lære nye ferdigheter m.a.o.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå