Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk ei nydelig jente den 24. desember, og nå står vi mellom disse to navnene. det er håpløst å bestemme seg altså! håper på hjelp fra noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Tiril er kjempe fint. Synes det er noe livlig og positivt ved det. Rikke er forøvrig også et fint navn, men holder en knapp på Tiril!

Lykke til med valget.

Skrevet

Gratulerer så mye med det lille vidunderet :D

Må si jeg holder en knapp på Tiril jeg :D

Skrevet

RIKKE!! selvom tiril er fint det og , men du vet åssen det er når det minner deg om noen andre...da blir det ikke riktig uansett.. he he min rikker er vakkert da)

Skrevet

Gratulerer med den lille!

Jeg liker Tiril veldig godt. Vi kunne tenke oss å kalle babyen vår det. (har termin 25. mars). Nå viser det seg at det blir en gutt, så nå må vi finne på noe annet!

Klem

Skrevet

Begge navnene er kjempe fine, men Tiril er vel ganske populært nå for tida. Så jeg ville gått for Rikke.

• 5 uker senere...
Skrevet

Eg ville tatt Rikke..Håper dere har kommet fram til det som passer til den lille tulla..Gratulerer

Skrevet

Regner med at dere kanskje allerede har tatt "riktig" avgjørelse. Begge navna er søte og livlige, men Tiril er kanonfint!!!!

Skrevet

Tiril - for mye som rimer på Rikke... hikke, drikke, nikke....

Skrevet

Jeg ville gått for Tiril, det er det fineste syntes jeg

Skrevet

Hei,

Hvis dere fortsatt ikke har bestemt dere ....holder jeg en knapp på RIKKE! Helt klart! Ikke noen spesiell grunn, annet enn at jeg synes det er mye finere enn Tiril. (kanskje for at hunden min heter Tiril og at jeg forbinder det navnet med dyr...)

Uansett hva dere måtte velge: LYKKE TIL!

Skrevet

Stemmer på Tilril!! Kjempesøtt! Er ikke så glad i Rikke. (Rimord..)

Skrevet

Gratulerer med jenta. Stemmer på TIRIL

Skrevet

Tiril er finest. (Liker også Tale og Tilde som litt i samme gaten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...