Gå til innhold

Usikker...


Tide-li-bom

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det enda er tidlig, men... Jeg hadde siste menstruasjon 6.desember, har hatt litt uregelmessig mens.. Men jeg tok en test forleden dag, jeg vet rett og slett ikke om den var positiv eller negativ.. Den ene streken var meget klar, og den andre var (om det i det hele tatt var et annet strek) så svak at jeg ble usikker om jeg innbilte meg den.. :)

 

Tok ny test idag, da var strek nummer to litt mer synlig, men fremdeles nesten litt "gjennomsiktig" Men den ble tydeligere etter at det var gått noen minutter, men kanskje det gikk for mange minutter... Etter noen timer var det to streker på testen, en meget klar og en utydelig. Vet ikke om jeg har testet positivt el negativt.. Blir nesten litt småsprø av all ventinga.. Jeg har også hatt sånn brunaktig farge på utfloden siden nyttårsaften, det blir ingen synlige spor i trusa, men når jeg tørker er det litt spor i dopapiret..

 

Jeg aborteterte i juni 2006 pga bilulykke og har prøvd å bli gravid igjen siden da.. Håper så inderlig at det ikke er meg som innbiller meg flere streker på testen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...