fikk prins 11.01.07 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Var hos jordmor på sykehuset idag og sjekket mulig vannavgang...hadde en rimelig våt truse når jeg våknet av kraftige kynnere inatt...måtte inn til sjekk pga at iflg.legen min igår var ikke hodet festet..fikk iallefall konstatert at det ikke var vannavgang...men jordmore fant ut at hodet var festet og at det lå relativt langt ned...nå har de presset og pushet på ganske hardt her og da..føler meg mørbanket....og tror og håper på at det blir action her inatt...er sååååååååå lei av å ligge med rier/kynnere i flere timer om natten nå.. Slimproppen gikk istad også..spennende det da...forresten...har Ka-ping født??? noen som vet???
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 oj.. Håper det skjer noe hos deg snart da :-) Jeg er også fødeklar nå,tjoho! Hodet var ikke festet hos meg heller fikk jeg beskjed om i går, håper han gjør det snart! Har ikke sett noen som har skrevet om ka-ping idag.. så er vel ingen som har hørt noe.. spennende :-)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 ja..det er mer eller mindre noen spennende dager fremover...for ganske mange her inne iallefall..er litt lei kan du si..tung og sliten av søvnløse netter...så det blir bra å bli ferdig...gleder meg til å høre fra Ka-ping...har heller ikke sett noe til noen av twilighterne her idag.. ja..det er ganske spennende at hodet er festet bare på et døgn..så forhåpentligvis er det et godt tegn nå på slutten........ lykke til du også skulle det skje noenting..=0)
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Ja tror vi er mange utålmodige her på BIM nå.. Har ikke sett noen twilightere her idag heller..Blir tomt uten de her da, hvis alle føder nå :-) Jaja, heldigvis ikke lenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå