Gå til innhold

Forbrukerrapporten tester vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for tiden på vognjakt, men syns det er vanskelig å finne en god og samtidig trygg vogn.

Fant denne testen på nett, hvor Best i test vogn fra TV2 hjelper deg og forledre og barn kommer veldig dårlig ut.(quinny freestyle)

http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/sportsvogner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er denne testen et år og 8 måneder gammel da, så mye har nok skjedd siden den ble utført.

Skrevet

I den testen jeg får opp med denne linken, er ikke Freestyle med, derimot en Quinny Buzz, som ligger midt på treet...??? Men denne vognen har jeg ikke sett i butikken heller...

Skrevet

Den testen er en av de latterligste testene jeg noen gang har vært borti. Hvis du ser prisklassene de forskjellige vognene ligger i vognene skjønner du kanskje hvorfor jeg er skeptisk. Det er da klart det er forskjell på vogner som koster over 6000 kroner og vogner til 800. De to som kom sist i testen er faktisk ikke sportsvogner en gang. Det er vanlige triller, men med 4 faste hjul.

Jeg syns slike tester (både når det gjelder barneutstyr og andre ting) er helt håpløse.

Se feks. testen på barnestoler / bilseter som ble gjort i Foreldre og Barn. Den ble totalslaktet i media like etter og det viste seg stolene var montert feil og noen hadde for store barn oppi.

Et annet godt alternativ er babysitter testen. Noen av de babysitterene som kom best ut har ekstremt høy stråling, noen MÅ stå med strøm mens andre til og med piper for å gi beskjed at den har kontakt med den andre enheten. Tenk hvor greit nå du skal sove om natta og denne piper konstant. Dersom den slutter å pipe har den mistet kontakten, men våkner du da? Neppe.

Når man handler bør man heller se etter funksjoner / kvaliteter som imøtekommer ens behover og så tror jeg vi lett kan få en følelse om produktet er bra eller ei.

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger, jenter. Syns det er så vrient å orientere meg når en test sier en ting, og en annen noe helt annet. Tror jeg skal følge min egen intuisjon for hva jeg trenger, og se om vogna har de kvalitetene jeg er ute etter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...