clt Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Begynte plutselig å blø i dag. Har ikke hatt noe vondt, har heller ikke løftet tungt el. Sjefen min kjørte meg til legen med en gang, og han sjekket hjertlyden som var ok. Han mente det kunne være et blodkar på morkaka som hadde sprengt, og at det mest sannsynlig kom til å gå over.. Men jeg synes det er skikkelig skummelt da, tenker jo alltid det verste når sånt skjer. Noen andre som har opplevd lignende?
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg blødde litt i uke 13, og idag var jeg på ultralyd, uke 19 nå, og alt er vel. Er ikke uvanlig å blø litt i 2.trimester også. Dette går sikkert fint og hjertelyd var jo beroligende, var det ikke?
J + spire i magen 29.06.07 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk en blødning i går (14+5) og det var pga morkaka som lå over åpningen. Ikke noe farlig sa jordmor og gynekologen min i dag. Heldigvis:-)
Nickoline med 2 jenter Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk en blødning når jeg var 14+0 som varte i 3 dager. Det var en styrtblødning men jeg hadde heller ikke smerter. Fikk komme inn til ul, hvor jeg så en levende baby. Kom til kontroll etter en uke, hvor alt fremdeles så like normalt ut. Morkaken lå der den skulle, så legen kunne rett og slett ikke svare på hvorfor jeg blødde. Jeg tror selv det var fordi jeg stresset sånn rundt den tiden. Så sannsynligheten for at det skal gå bra er vanvittig høy, særlig siden du har hørt hjertelyden. Jeg ville ha prøvd å fått en ul noen dager etter blødningen gir seg, evt. kjøpe en privat ul. Så vil nok skuldrene dine senke seg :-) Lykke til!
meg35 Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 jeg har faktisk blødd...MYE siden 25 november og vært på flere ul. Babyen ser ut til å ha det strålende, men noen forklaring på blødningene finner de ikke. Morkaken ligger langt nede, så det kan jo være årsaken, men de er ikke sikker. det har vært tøft til tider, men de sjekker jo ofte. Ikke en blødningsfri dag på over en mnd å det tærer på, skal til legen å sjekke jernlager å blodprosent idag, for jeg begynner å bli svimmel.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 det går nok helt fint..blødde i uke 15..ganske mye faktisk..etter 3 uker DA fikk jeg beskjed om at jeg hadde sopp i skjeden og at det var derfor jeg hadde blødd!kunne sagt det litt før da..men hverfall..gikk jo fint det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå